SB 02 FUN

Decembrie 30, 2012 at 9:39 pm (Scurt si la... subiect!)

Valea Prahovei a Sibiului se numeste Paltinis… de fapt, ca sa fiu exacta, Arena Platos care e acum un pic mai jos si amenajat un pic mai modern. Zapada era pe partie, cat de cat acolo sa ne facem treaba,

Faza cu adevarat fenomenala e ca, satula fiind sa cobor partia in fund, am zis sa-mi iau instructor… La centrul de inchirieri echipament, instructiunile au fost simple: „Vorbeste cu Joe, e unul cu barba langa teleschi care tipa la copiii de pe acolo…„. Coborat, vorbit, negociat, instructiuni de baza. Si 10 minute mai tarziu, partia rasuna vesela de nume de cursanti, printre care, evident, acum si al meu…. Si cum aveam si un semn distinctiv, adica geaca roz de pitzi (which i LOVE!!), practic toata partia stia cum ma cheama. Frunza a iesit intr-un final… virajele nu… mai exersam, urmeaza Predeal (at some point).

Mesaj: „Ia si tu niste diclofenac si un bandaj elastic mai lat”.
La farmacie: Buna ziua, as dori niste diclofenac si un bandaj elastic mai lat…
F (de la farmacista): Diclofenac de 1 sau de 5? Si bandajul cat de lat? Cine s-a lovit? Unde?
R: De 5… si stati asa… *tzarrr tzaaarrr* „Cine s-a lovit si unde?”
C: Eu, in cot…
R: Ok, bine, pa. Catre farmacista: In cot s-a lovit.
F: Cine s-a lovit? Copil, adult?
R: E mare!!
(it’s ok… miercuri plecam:))

Veste minunata: Am apucat sa-mi beau Tamaioasa cumparata pentru ziua mea:D
Evident, nu singura, si evident, nu scriu acum sub influenta alcoolului:)) *wink, wink*

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

