After party

Decembrie 20, 2012 at 11:57 am (Scurt si la... subiect!)

Don’t worry, aplicam aceeasi politica ca in Las Vegas – what happens in Misys, stays in Misys:D
*
Din cate am vazut, e plina firma de oameni talentati:) Si, cu mana pe inima, pot sa declar ca echipa de arhitectura i-a intrecut pe toti: cantat, dans, prezenta scenica *ahem*. Still, pentru fanii ansamblului folcloric gandacelul, versurile melodiei cantata de ei IN PREMIERA pot fi accesate de aici. Pentru aceia din voi care nu au acces la grup, putem rezolva… imi trimiteti un cv si pun o vorba buna la HR:))
*
Partea funny a fost ca atunci cand am ajuns la petrecere erau foarte multe persoane pe care le stiam doar din vedere. Dupa ora 2-3, cand multi au cedat, ramasesera aproape toti pe care ii stiam personal, de unde concluzia ca great minds party alike:).
Btw, am convenit astazi in lift ca exista exista mai multe stadii de afterparty:
after-party_pana_la_12,
after-party_pana_la_1,
after-party_pana_la_2,
after-party_pana_la_3,
after-party_pana_la_4 (subsemnata),
after-party_pana_la_5
si after-party_aia_care_au_mai_ramas_si_dupa_5:D (whoo hoo!!!!)
*
Mica mentiune: asa cum unii oameni sufera de claustrofobie, eu intru in panica atunci cand mi se face (prea) cald. Stiu ca suna aiurea, dar am impresia ca o sa ma sufoc… si transpir si ma agit mai mult decat ar fi necesar (aproape ca orice om nascut iarna:P). De unde si evantaiul. Deci sa n-aud comentarii asupra evantaiului:).
*
Au pus si cateva (prea putine!) dintre preferatele mele: Bara, bara, bara – M.Thelo si Tche tche re re tche – G.Lima. Si vreau sa se consemneze faptul ca Monica a dansat pe ultima de numa’ numa’ („poti sa spui ca am dansat totusi, desi i hate the music„), ea care uraste muzica latino pe motiv ca nu e dansabila:-/
*
La multi ani, Rares! Si o dedicatie:

<<insert youtube video here – Cafe Deko Antigelul inventat de un tip numit Lales>>

V-am pupat,
Eof(b)

PS: Scuze pentru eventualele greseli, il recitesc/editez cand m-oi trezi…

Lasă un răspuns

