The end of Twilight

Noiembrie 18, 2012 at 2:13 am (Scurt si la... subiect!) (, , , , , , , , , , )

Prima parte, tot cu Monica, aici🙂

Deci, am fost cu Monica la Twilight – Breaking Down (part2) si sper sa postez un feedback inaintea ei!:D
*
Feedback fara spoilere: Meh… a fost practic un final de 2 ore. In Harry Potter de exemplu stiam ca se termina, dar s-au intamplat niste chestii cu substanta inainte. Aici parea doar o insiruire de scene din carte: aia am facut, check!, aia s-a intamplat, check!, a zis si replica aia, check!
*
Feedback cu spoilers: Au trecut destul de usor peste niste scene de umplutura din carte, gen cand se trezeste ea, faza cu Jenks (bine, tb sa recunosc, adaptarea asta le-a iesit chiar bine), antrenamentul pentru confruntare, adunarea martorilor. Au introdus si pe final o scena de lupta greu de descris in carte pentru ca se petrece doar in viziunea lui Alice si o „vad” efectiv doar 3 persoane (finalul cartii e intr-adevar cam plat), pentru a da impresia de punct culminant. All in all, pentru ce este povestea in sine, le-a iesit acceptabil. Avea diriga mea o vorba cu biciul care si plesneste si care nici nu improsca…

Acum despre actori. Per total mi-au lasat impresia ca se termina filmul si joaca si ei ca sa se termine si aia e. Nu stiu, poate nu a fost o idee buna sa filmeze cele doua parti una dupa alta. Actorii aveau cred nevoie de o pauza sa se odihneasca, sa vada feedback-ul de la part 1, sa reflecteze la urmatoarele scene, dunno, just my 2 cents. Interesant a fost ca pentru personajul lui Reneesme au folosit vreo 5-6 copile, insa numai una are main credits.

Ceea ce n-am inteles eu niciodata este ce are toata lumea cu Alice / Ashley Greene. In primul rand, Alice este cea care saves the day, iar in al doilea rand Ashley nu mi se pare atat de antipatica asa cum pare pe blogurile de profil. Mi se pare chiar normal ca actorii acestei francize sa realizeze faptul ca jobul lor de 5(6?) ani se incheie si sa incerce sa bata fierul cat e cald. Of course, gurile rele spun ca tipa are practic cel mai bun PR din industrie pentru ca din primavara pana acum a tot aparut prin reviste cu interviuri, pictoriale, pareri proprii din putul gandirii, suficient cat sa-i faca pe multi sa se cam sature de ea:)). Ca sa fac o paranteza, si actorul care l-a interpretat pe Ron (Rupert Grint) a jucat in paralel si imediat dupa HP in aproape tot ce i s-a propus (vorba aia, „time is money and money is money”).

Cu ocazia navigarii pe mai sus mentionatele bloguri, am aflat si eu ca pe personajul lui Emmet il cheama Kellan Lutz si ca in ultimul timp a rivalizat cu Ashley la categoria „din putul gandirii direct in revista <<insert name here>>”. Taylor Lautner (sorry, I’m team Edward:P) a fost his usual self. Singura chestie pe care as putea sa o mentionez este ca a fost combinat o (scurta) perioada cu Taylor Swift (awwww, so cute! Taylor and Taylor).

I-am lasat pe actorii principali catre final pentru ca de ei am cele mai multe de spus. Sau nu (e still work in progress). In primul rand (aici nu a fost asa vizibil), pisi asta mica a jucat si in Snow White and the Huntsman (another meh role, cred ca am scris si eu despre). Si dupa ce s-au terminat filmarile, si dupa lansare si dupa tot, tot pisi asta mica s-a gasit sa se pupe cu regizorul (altfel om serios, insurat, 2 copii) printr-un MiniCooper (eu la asta ma gandesc cand aud de mini Cooper, sorry:P). Asta, Robert, a aflat si el din ziare (ei sunt „teoretic”impreuna), s-a suparat, i-a dat papucii, alea alea. Ea l-a rugat disperata (si public) sa o primeasca inapoi. S-au impacat sau ceva cam cu o luna inainte de premiera (unii zic ca i-a fortat studioul) si acuma work it out sau ceva. Ok, divaghez de la subiect. In film au fost la fel, el un pic mai bun actor decat ea. El parea ca si-a dat silinta (cu mici scapari de meh), ea a incercat sa fie un newborn care se obisnuieste cu noua viata si… nu prea i-a iesit… sau i-a iesit ceva, dar nu asta:P.

Tot ce mai e de vazut e cat va mai dura relatia si ce o sa faca dupa ce termina cu promovarile. Si eventual ce proiecte mai prind amandoi. Nu prea m-am prins eu ce i-a venit aleia sa devina prea „prietenoasa” cu ala cand putea de ex sa se cupleze cu Chris Hemsworth care arata de un infinit de ori mai bine… sau s-o fi gandit ca e genul care „stie cui si cand sa o dea” (evident, nu e:P) si ca isi asigura si ea un loc caldut dupa Twilight.

Incheierea se face ca de obicei cu citate din sala:) Mini paranteza, nu am prea inteles de ce au fost cupluri (paranteza 2, extrem de multi barbati la filmul asta) care au ales sa-si aduca si plozii la un film pe care probabil nu l-au prea inteles (erau inclusiv copii care erau suficient de mici incat sa nu stie sa citeasca… macar au stat cuminti).

Copil 1 dreapta jos dupa terminarea trailerelor: Acuma incepe? Acum incepe filmul?
Copil 2, fix in fata noastra: Taaaaaci!

Acelasi copil 1 (cred) dupa terminarea viziunii cu batalia: Aaaa, eu credeam ca s-au luptat pe bune…
Tipa de langa Monica: Si eu…

V-am pupat,
Eof(b)

2 comentarii

  1. Miss Dracula said,

    =)) meh, tare, ai surprins esenta excelent

  2. Twilight – Amurg – prima parte « Propozitii… aparent cu sens… said,

    […] One year later:)…. […]

Lasă un răspuns

