Recomandarile saptamanii

Noiembrie 17, 2012 at 5:17 pm (Scurt si la... subiect!)

Recomandarea de miercuri este Dredd (2012) cu Karl Urban si Olivia Thirlby. Din lista de filme in care a jucat Karl, eu nu am recunoscut decat The Bourne Supremacy – Kirill (don’t remember), The Lord of the Rings – Eomer (putea sa fie si Frodo, eu oricum n-am vazut filmul) si, atentie!, Xena, printesa razboinica🙂 – da, serialul:P, in care a fost Caesar / Julius Caesar / Cupid / etc?. Din punctul meu de vedere, sub casca aia putea la fel de bine sa fi fost si Sparkles, ca oricum se vedea de la nas in jos.

Olivia a aratat fix ca un desen anime (dpdv coafura si figura), she’s cute! N-a jucat in nimic care sa fi vazut, mai mult seriale si filmulete mai obscure. E insa si actrita de teatru la NY. Si e cu o luna mai mare ca mine (8 oct).

Filmul a fost interesant, foarte violent (se lasa cu creieri imprastiati pe jos), are si un pic de sarcasm (faza cu „He’s thinking to steal your gun! / Yes.. / Oh, he changed his mind… / Yes…” a fost geniala:) ), reteta ideala de vazut intr-o zi friguroasa de toamna. Numai ca nu prea aproape de ora de culcare, creieri imprastiati pe jos, v-am zis…

*

Recomandarea de astazi este, ca tot  vorbeam de Sparkles…*drum sound*… Twilight – Breaking Down (part2). Am intalnire cu Monica:P Incerc sa fac un live blogging, depinde f tare de semnalul de internet Vodafone care bate prin Plaza.
No, ma pun sa ma pregatesc acum!:D

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

