We live in the wtf world…

Noiembrie 6, 2012 at 10:16 am (Scurt si la... subiect!)

Nu vreau sa fiu rea, dar uneori nivelul de penibil in care se arunca unii ma obliga:D.
Long story short, eu stiu o fata (nu dau alte detalii, e si ea o fata ca toate fetele). Acum cateva luni a postat pe facebook un filmulet in care, la Paris, in fata turnului Eiffel, intr-o friguroasa zi de primavara, Gigica (sa-i zicem) coboara teatral intr-un genuchi si ii arata inelu’. Iar ea, vai vai, e super super surprinsa in timp ce camera de luat vederi (sau aparatul foto din dotare) o filmeaza in timp ce e super super surprinsa. Pana aici nimic, am facut mishto in grup restrans pana ne-am plictisit:))

Acum cateva zile, alta mica notificare de la minunatul facebook cum ca „fata got engaged”. Normal, singura reactie normala la aflarea unei asemenea vesti este: „Iar?!??”:))  Ne-am abtinut totusi de la comentarii publice pentru ca n-am vrut sa intram cu bocancii peste fericirea demoazellei.

Astazi dimineata, fix ca-n filmele cu prosti, „fata got engaged with Gigica” (da, e acelasi Gigica de la Paris). Si nu ma pot abtine sa nu intreb: El n-a stiut pana acum?:))

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

