Perle cu Simona:)

Octombrie 8, 2012 at 10:26 pm (Scurt si la... subiect!)

In primul rand, oare cine, oare cine e Simona? Nu, nu e Simona Sensual, e Simona – vocea de la GPS. Cum jumatate din urmasii familiei nu au putut sa-si ia concediu de odihna dupa numai 4 zile de munca, cu o mare mare strangere de inima (din partea celorlalti, evident:P), a trebuit sa preiau rolul soferului pe traseul Bucuresti – Strehaia – Timisoara – Arad:)) Si, DA, mah, am condus eu singura singurica tot drumul… bine, doar eu, pasagerii, bagajele si Simona. Drumurile au fost in general ok, pasagerii n-au ramas chiar asa traumatizati, portbagajul a fost plin dus-intors (aproape de fiecare data cu alte bagaje), insa perlele au fost magnifice:

– „Trecem periculos printre 2 camioane!„…. white faces around… „Ho, ca masina e sub control, glumeam si eu!

– „Mai tii minte portiunea aia cu denivelari din Slatina? / Da… / Bineinteles ca am luat-o iar…” (Domnu’ primar Vâlcov, cu respect va f.t in gura ca nu sunteti in stare sa nivelati bucata aia de „centura” pulii de nici 200m… cunoscatorii stie portiunea aia de oras…)

– „Ce cauti acolo? / Schimbatorul de viteze, am bagat a 4a...”

– „In 500m, virati la stanga! / Lasa ca e mai bine pe centura…” (aici e si vina mea ca nu i-am updatat hartile, nu stia cateva centuri)

*

In alta ordine de idei, a venit comanda VS din US and I absolutely adore them!:)
Din acelasi motiv care m-a facut sofer, ne-am intors duminica, asa ca am profitat de ziua libera pentru Looper. Interesant, de vazut, singura problema (spoiler alert!), din punctul meu de vedere, e ca are acelasi final ca Sin City…
No, time for nani acum!

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

