Lady Gaga live blogging

August 16, 2012 at 1:42 pm (Scurt si la... subiect!) (, )

09 30: Am aflat ca 16Aug este azi, deci concertul tot azi, nu luni cum aveam eu impresia:P
13 30: Tickets aquired!
19 00: Echipament concertistic (remove sandals, add snikers)+rucsac+bilete
19 30: Pe scena sunt The Darkness. Cum adica nu stiti cine sunt ei? Sa ne fie rusine!
20 00: Plin de pitzis cu tricouri negre si/sau blugi care se unduie pe muzica rock… Bleah! I’m a fucking Posh Spice in maieu, fusta si adidasi albi. Si nu ma misc ca mi se varsa paharul de cola.
20 15: Darkness astia nu’s chiar asa de rai.. Ok, last song, perfect! Buh bye now!
20 35: A intarziat!:)
Incepe evident cu Born this way; urmeaza (random order) Bad Romance, Let’s dance, Poker Face, Judas, Telephone, Paparazzi, Alejandro si probabil inca vreo 2-3 pe care nu le-am recunoscut… Ne povesteste ceva de Fonzy, mai tine mini speaches (nu prea cred ca si-a gasit tara pentru asta)….
„I wanna hear you scream, Romaniaaa!!!” Si desteptele de langa mine incep sa chiuie, ouch, acoperim urechi, we still need them… „I wanna hear you scream, Romaniaaa!!!” … Nu, nu, doar glumea, nu vrea, nu vrea!… Too late….
Tinutele abordate au fost ok-ish… Pareau sa nu contina colesterol:P, doar material, chiar daca cu un design mai futurist. Dar cine avea motocicleta cu pian si goth castle, cine cine?:)
De apreciat ca a zis Bucharest si nu Budapest!:) La fel de adevarat ca apoi n-a mai zis decat cu Romania… Ma gandesc ca o fi uitat cum ii zice la asta unde canta acuma, Bucharest ala…
Show-ul in schimb si-a meritat toti banii. Pacat ca ofertele 2 in 1 pentru zona A nu mai erau disponibile cand m-am trezit eu. Will know next time:)
22 15: Se termina sectiunea de dinainte de encore… Lumea striga cu „entuziasm” pentru bis… Daca mai sta mult, nu mai are la cine iesi…
22 30: Gata, o vedem, aplauze frenetice si…

There ain’t no reason you and me should be alone tonight
Yeah baby, tonight, yeah baby
I got a reason that you
Who should take me home tonight…

The Edge of Glooooory!!! Am tipat atat de tare incat tipele de langa mine au ramas afis:) Oh, sweet revenge!:D (Bine, sunt sanse ca Victorelu sa se fi prefacut ca nu ma stie in momentul ala:)) )
Ultima melodie: Marry the night, si gata!
23 10: Ne deplasam in grup ordonat catre metrou. Good guys Metrorex au functionat si peste program, asteptand cat mai multa lume sa se urce in vagoane. Am vazut chiar si un 41 pe la noi prin cartier.

As fi vrut ca insemnarea asta sa fie live blogging, dar de unde net la celula cu atatea mii de oameni?:(
Let’s make it the aftermath:)

Sugestii, reclamatii si mishto-uri se vor adresa prin intermediul comentariilor:)

V-am pupat,
Eof(b)

1 comentariu

  1. Aurelian Păun said,

    Merci, Posh Spice; am descoperit și Edge of glory la cafeaua din dimineața asta, m-am și distrat de era să-mi sară latte-u’ din ceașcă.🙂

Lasă un răspuns

