Titlu

Iulie 9, 2012 at 10:42 am (Scurt si la... subiect!)

Ar trebui sa-mi gasesc o serie de titluri pe care sa le dau post-urilor de tip ‘diverse’, nu de alta dar am stat acum vreo 5 minute sa-i gasesc astuia un titlu.
*
Imi aduc aminte cand eram in DK si, indiferent cum eram imbracate, nu prea fluiera nimeni dupa noi pe strada (iar aia care fluierau se dovedeau a fi romani, normal:P). De ceva vreme, mai precis de cand HI5 (ce vremuri…) si-a schimbat proprietarul, se incearca un facelift al micii retele de socializare pentru a o ridica cat de cat la nivelul rivalului Facebook. O metoda de crestere a traficului este, evident, trimiterea de mailuri pentru fiecare notificare… Si asa de vreo 2-3 saptamani, Thomas, Jones, Yanks, Simon, Mario, Salim si multi altii „are interested in me”. Cat de tare e asta?:)) I’m hot, baby!:))
Pe de alta parte, profilul spune ca sunt inca in Aarhus, deci nu trebuie sa excludem interesul intr-o tara scumpa ca drq, cu un nivel de trai ridicat si cu ploi 24/7, 300/365:)
*
Am vazut si eu Snow White and the Huntsman (intr-un final), la Torrents TV. Filmul nu a fost chiar atat de rau, dimpotriva… A scris Monica o parere mult mai avizata aici, insa eu as dori sa fac 2 precizari: Chris ala nu e chiar asa hot:P, iar Kristen a facut un rol bunicel desi (sau poate pentru ca:P) nu a prea vorbit:)) Serios, cred ca daca ma apuc sa-i numar replicile, nu trec de 100:))
*
Intentionez sa-mi mai iau o plantuta de care sa am grija – am deja 2 pe birou la munca si, contrar opiniei majoritatii, nu o duc chiar atat de rau, una din ele a facut si flori:D; poate daca o sa continui cura cu ingrasamant, isi revine si cealalta:) Revenind, noua achizitie va fi de sorgine copacelistica – adica un artar:) Wish me luck!

V-am pupat,
Eof(b)

3 comentarii

  1. Aurelian said,

    Săr-mâna de postare!!! Că chiar de dimineaţă mă gândeam ce naiba fac să continui al meu hobby cu buruieni: o să-mi iau şi eu o plăntuţă!!! Fără să vrei, ai salvat un blog, să ştii. Săr-mâna din nou.

Lasă un răspuns

