Wicked Tuesday

Iunie 13, 2012 at 10:06 am (Scurt si la... subiect!)

Ziua de ieri a fost atat de complicata, incat am impresia ca a incalcat cateva prevederi legale. Pe langa evenimentul care are loc in fiecare an (La multi ani, mamaie!:) ), s-a mai nimerit sa fie si ziua in care s-a lansat a doua carte din seria Bloodlines (continuarea de la my fav vampire chick flick, adica VA). Cum lansarea a avut loc hat departe in SUA, iar cumpararea de carti fizice a iesit de ceva vreme din obiceiul meu, ar fi trebuit sa-l iau pe Kindle cu mine si sa merg intr-o locatie cu internet wireless (nu ii place ala de acasa).

What really happened:

– am uitat sa iau Kindle de acasa
– la pranz am infruntat canicula pentru a recupera noul set de lentile (mai moi, mai rezistente si evident… mai scumpe:P), trecut pe la McUnirii, Wi-Fi ar fi fost, dar nu era Kindle
– ajuns gaf gaf la serviciu… plecat gaf gaf de la serviciu, ajuns acasa, luat device, mers pe jos pana la McDrive Ciurel (sauna gratis in 41 de la 9 dimineata la 9 seara), conectat la Wi-Fi de la Mc (care mai mult ca sigur avea multe calorii si aditivi alimentari:P), downloadat carte, plecat spre casa.
– ajuns acasa, inceput citit, curent picat in cartier:-| Luat lanterna, continuat citit:)) (cred ca imi trebuie totusi o lumina de citit la coperta aia).
– si cum toate cele de mai sus nu erau de ajuns, mi s-a busit si tema de la blog. Da-i, schimba, nimic… Pana la urma fac ticket la baieti si se rezolva:) (Thanks, MacManX!)
Se pare ca atunci cand dai copy/paste de pe net la bancuri se mai copiaza si html din spate:) Good to know:P Sau poate faptul ca am pus bancuri cu politicieni a adus un atac de la baietii cu ochi albastri?… Mai multe in episodul urmator!

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

