Smiles

Mai 29, 2012 at 2:20 pm (Scurt si la... subiect!)

La un cabinet stomatologic are loc urmatorul schimb de replici:
– Imi cereti 500 de lei pentru extractia unei masele, doar pentru 10 minute de munca?
– Daca doriti, pot s-o extrag intr-o ora!

Cu alte cuvinte, am scapat ieri si de ultima masea de minte… Astept cu nerabdare sa scap si de durere acum – noroc ca exista pe lume Nurofen FOrte si colegi saritori, ca am vaga impresie ca m-as fi atuncat de la geam pana sa inceapa meeting-ul.

Oricum, ca urmare a operatiunii mai sus mentionate si a unor planuri modificate, am continuat ziua de ieri pe un ton ceva mai vesel: MIB 3:D. Nu bag spoilere, deci: filmul are semnificativ mai putine glume comparativ cu primele (am zis mai putine, nu mai proaste:D) si semnificativ mai multa drama. Cel mai tare si mai tare personaj din film este Griffin (Michael Stuhlbarg – din pacate nu a mai jucat in nimic pe care sa-l fi vazut), o sa vedeti de ce la cinema sau acasa:P. Se mai inchid niste cercuri, se mai explica niste chestii, bam-bam, bum-bum – all in all merita vazut:) Sa nu uit, e in 3D, deci e de preferat sa verificati ochelarii inainte sa intrati in sala, ai mei erau cam murdari si am petrecut minute bune in a-i curata pana la un nivel vizual acceptabil.

A propos de postul meu preferat de televiziune, Torrent TV, planuiesc sa vad „Snow White and the Huntsman”. La noi in cinematografe o sa apara pe 1 iunie, dar, cu parere de rau pentru Kristen, nu ma deplasez pana la Plaza pt el (pentru el, pentru film adica).

Si ca sa nu uit, am petrecut seara de sambata in compania Eurovisionului. Long story short, Islanda a avut o melodie mai buna decat Suedia, in timp ce Mandinga a cantat mai prost decat un gumar de cauciuc intr-o zi ploioasa de toamna. Serios, daca tot suntem atat de nationalisti si mergem pana in panzele albe cu reprezentatii nostri, pai macar sa trimitem niste profesionisti cu voce, nu pe Mandinga care suna bine numai in studio si cica a ragusit inainte de concurs (numai amatorii de susanele ragusesc inainte de un spectacol).
Castigatorii, dpdv propriu: Never Forget :X :X :X

V-am pupat,
Eof(b)

2 comentarii

  1. jon said,

    Atunci ma duc sa vad MIB la cinema :D.
    Cât despre Eurovision, preferata mea și câștigătoarea pentru originalitate: http://www.youtube.com/watch?v=BgUstrmJzyc 😉

Lasă un răspuns

