Diverse

Aprilie 30, 2012 at 2:22 pm (Scurt si la... subiect!)

Cum ma plimbam eu deunazi prin minunatul cartier Obor, imi pica ochii (desi mai degraba se ridica) pe afisul electoral al cetateanului Siliviu P., tatal lui Silvius, Honorius si Eduard. Ma intreb care dintre ei a fost cel inspirat cu „Plici d’aici! Vine Prigoana!” (daca a si dat bani pe asa ceva, e cam naspa…) Wtf, o sa curete orasul de muste?:) Si nu e doar o figura de stil, simbolul pliciului se regaseste pe banner! Acum na, bine ca e bio si nu da cu Raid:P
*
De ceva vreme apare la TV reclama la 7Days Duo (ciocolata si cocos). Mai, si am cautat si’n Carrefour, si’n COra si la Mega si peste tot… La TV e reclama, produsul canci in magazine…. bun asa!. Eh, week-endul asta mi s-a indeplinit dorinta arzatoare si mi s-au luat 2 bucati. Din pacate, nu-i asa grozav, dar na, e dulce, merge!:)
*
I haz new funny game:) Il cheama Robo Rally si eu cu robotei care se misca in functie de ce comenzi le dai. Si daca nu ai un pic de orientare in spatiu sau ai „noroc” de carti, ajungi sa te dai cu capul de 3 ori consecutiv de acelasi zid (nu spui cine, persoana importanta:P).

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

