Macaroane

Aprilie 24, 2012 at 10:14 pm (Scurt si la... subiect!)

Prajitura de la 12 noaptea este de fapt un chec cu visine. Are denumirea asta mai ciudatica pentru ca atunci cand eram eu mica am rugat-o pe mamaia sa ma ajute sa fac (pe atunci nu puteam sa fac decat clatite, si nici tigaia nu o puteam ridica asa bine). Toate bune si frumoase, am cules visinele, am amestecat ingredientele pana la faina (dupa aia nu mai aveam forta sa amestec) si cand a terminat mamaia treaba, a finalizat compozitia, a pus-o in tava, a dat drumul la aragaz (si acum imi e frica sa aprind cuptorul) si „now we wait…”
Faza amuzanta e ca toate astea se intamplau seara tarziu, iar prajitura a fost gata la 12 noaptea si a fost cea mai reusita prajitura cu visine din cate am facut. Cele din timpul „zilei” nu ieseau asa bine, ori coborau visinele prea mult, ori ramaneau deasupra, cred ca se aliniaza ceva planete seara…

Pe aceeasi idee, azi avem macaroanele de la 12 noaptea (asa cum de altfel le faceam intotdeauna:P. Vecina Dana poate sa confirme:) )

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

