Revolutie la KFC

Ianuarie 17, 2012 at 1:34 pm (Scurt si la... subiect!)

*Sambata: adunare de jocuri la Hobby Cafe.
Suna primul telefon:  Unde esti? / Pai la o cafenea, prin spate pe la Universitate pe acolo… / Sa nu te duci la protest, ai grija pe unde te intorci, ocoleste cu masina pe la Unirii!
Suna al doilea telefon:  Unde esti? / Pai….. / Pleaca de acolo! / Dar e liniste aici… / Bine, aveti grija…
Suna al treilea telefon:  Unde esti?? / Salutare bro’! Ho ca n-am nimic, e liniste aici…
….
Suna al 6lea telefon:  Unde esti???? Am vazut la TV ca e nebunie in B!!!! / Stai linistita mama, sunt bine, ne jucam, aici e liniste, stati linistiti / … / Stati linistiti mama! 

*Duminica: reuniune de jocuri la Cafeneaua Liberala de langa BNR
Primul telefon: …..
Al doilea telefon: …
….
Ultimul telefon: Unde sunteti??? Au intrat aia pe stradute, prin centrul vechi… / La KFC, in Crangasi… / A, bine, pa!
(mai bine sa ne omoare caloriile, ce plm!)

Si eu sunt victima a protestelor! Mi-a intrat un cui in roata din stanga spate!!! Nu credeti chiar tot ce se zice la TV!
Si nimeni n-a observat ca aseara a nins:)

(Nu imi exprim parerea pentru ca e prea „burgheza”. Sau „regalista”.)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

