Bancuri de la Adelina

Octombrie 7, 2011 at 9:58 am (Scurt si la... subiect!)

Unii din voi stiu cine e Adelina, marea majoritate nu stiti… Eh, teapa:))
Cand vorbim la telefon (viata corporatista, spre deosebire de munca la stat, de obicei nu genereaza timp liber in acelasi timp), vorbim sanatos 1-2 ore ca vorba aia, pana si Chuck Norris a consumat toate cele 3000 de minute de la Cosmote intr-o ora.
Aseara am sunat-o sa-i spun ca am visat ca se marita. Ea mi-a zis sa stau calma, ca nu ne ia nimeni, nici pe mine, nici pe ea:)) Promit, pe aceasta cale, sa o mai anunt numai atunci cand visez ca s-a imbogatit:))
In orice caz, printre multiplele subiecte de discutie a fost si o mini-serie de bancuri pe care eu nu le stiam, dupa cum urmeaza:
*
La cat e bine sa se culce fetele?
La unu si ceva.
De ce?
Ca e cam naspa sa se culce la unu’ fara ceva…
La cat e bine sa se culce baietii?
La doua.
*
Care e ierarhia intr-o companie?
Sefi, sefuti, fututi si pulimea…
*
Pestele mare (PM) si pestele mic (pm) inotau. Pac.. pac.. pac.. (pestele mare) si pac-pac-pac (pestele mic).
pm: pac-pac-pac-pac-pac (il ajunge pe pestele mare din urma) Ce n-as da sa fiu si eu o lebadutsa…
PM: pac.. pac.. pac.. (ia avans)
pm: pac-pac-pac-pac-pac (il ajunge pe pestele mare din urma) Ce n-as da sa fiu si eu o lebadutsa…
PM: pac… pac… pac… (ia si mai mult avans)
pm: pac-pac-pac-pac-pac (il ajunge pe pestele mare din urma) Ce n-as da sa fiu si eu o lebadutsa…
PM nu mai suporta… Ia zi, de ce, de ce ai vrea sa fii o lebaduta???
pm: Eh, asa…

V-am pupat,
Eof(b)

PS: fac un sondaj: cui i s-a mai parut amuzant ultimul banc?:)

2 comentarii

  1. Jon said,

    Am zâmbit la ultimul banc, dar asta după ce l-am recitit 😉

Lasă un răspuns

