Readers’ Digest

Octombrie 3, 2011 at 5:30 pm (Scurt si la... subiect!)

Bineinteles, e vorba de cititorii (aia care inca mai verifica daca am mai scris) acestui blog.
*
S-a (re)deschis muzeul Antipa si e un must to see!, avand in vedere ca toate ecranele alea si dispozitivele de vizionat il fac sa poata concura cu muzeele mari din Europa. Si lipsa de semnal la telefon la subsol il face sa poata concura cu muzeele din Europa:)) Oricum, spre surprinderea mea, unele animale erau mai mari decat mi le-as fi inchipuit eu (ca, in fond, nu vezi vulturi plesuvi in fiecare gradina zoologica).
*
Familia noastra de boardgames s-a marit cu Orase si Cavaleri – Catan, extensiile de 5-6 jucatori de la toate 3 si Ticket to Ride Germany („deci unde e Frankfurt… asa… si trebuie sa ajung la Leipzig… wtf, de unde iau eu 6 cartoane albe…”). Chiar daca Ticket to Ride poate parea asa mai tembel, in cazul in care iei o tara pe care nu o prea stii (hai sa fim seriosi, e simplu pe harta Europei), gen Germania sau Elvetia, este super funny. Si daca mai ai si impresia ca trebuia sa ajungi in Austria si de fapt aveai bilet pentru Elvetia… grrr, lovely!:))
Urmatorul pe lista mea personala e Uno (e pe lista de to do, fix dupa „trebuie sa-mi iau salariul”:P si inainte de „vezi ca trebuie sa te inscrii la stagiu”)
*
Kindle e absolut magnific, si Sherlock Holmes la fel:) Btw, ma lamureste si pe mine cineva cum sa dau zoom la pdf pe el? Mie mi-e lene sa caut pe internet:P Oricum, se zvoneste ca noul Kinfle fire o sa aiba foarte mare succes, mai ales ca doctorii recomanda 2 tablete pe zi:)) (ok, l-am plagiat, recunosc:P). M-am uitat aseara pe caracteristici, mai ales ca imediat dupa ce am trimis bancul, mi-a zis un prieten ca el a dat deja comanda:)), si e chiar foarte, foarte ok (Emag, se aud, da?). Din pacate pentru el, eu nu prea vad utilitatea unei tablete atunci cand detii un laptop, asa ca probabil nu o sa facem cunostiinta ca de la proprietar la obiect avut in proprietate, ci maxim ca de la curios la „da-mi-l si mie sa ma uit…”:))
*
A venit in sfarsit toamna, cu o consecinta directa in crema de maini, crema de fatza si rochite groase (my own standards)+pantofi. Si ofc, nunti, struguri, frunze, targuri, vata pe batz si pistoale cu bile. Si ziua mea peste o luna si un pic:D. Si da, ca sa nu uit, o sa-mi reiau abonamentul la Kangoo la Bamboo fitness – anyone else interested?:) Worst case scenario, Roxana are ore de la 7… vin cu echipamentul dupa mine si aia e…

V-am pupat,
Eof(b)

PS: noua interfata wordpress e creepy:-s Nu mai e nimic la locul lui…

Lasă un răspuns

