Cum sa nu-ti faci treaba

August 19, 2011 at 2:36 pm (Scurt si la... subiect!)

Cat am fost plecata, printre sursele de „fun” s-a numarat si conversatia pe mail cu angajatii Vodafone. Long story short, eu am cartela si nu aveam posibilitatea sa sun in Roaming pe motiv ca nu e nici un operator agreat de Vodafone in Bangalore. Toate bune si frumoase, numai ca in Bangalore era plin de magazine pe care scria mare si cu alb pe rosu „Vodafone„:-|.
Ce m-a deranjat foarte tare a fost ca nici unul din angajatii de la suport nu a fost in stare, in nici un mail, sa raspunda concret si clar la intrebarile puse – eu puneam 3-4 probleme si ei imi raspundeau la maxim 2 – la distanta de 24 de ore!!! (si iar trebuia sa mai dau un mail la care mi se raspundea a 2a zi). Conversatia a durat astfel 2 saptamani (!!), dupa care m-am intors acasa si, evident, nu am mai avut nevoie… ca vorba aia „timpul trece, leafa merge!”
Asa ca scriu aici in speranta ca domnisoarele respective o sa dea in viata de angajati HR care sa le caute numele pe net si sa vada cat de (in)competente sunt:
____________________________________________
Draga doamne/ domnisoare Carmen Trifan, Alexandra Botoman, Georgiana Vacareanu si Claudia Tapoi,

Daca un client al firmei la care lucrez avea o problema urgenta cu produsul nostru care nu mergea, iar eu raspundeam in doi peri si cu informatii luate cu copy/paste de pe site, facandu-l sa piarda timp si bani, as fi zburat instant. Daca dvs scrieti ca roboteii „Va confirmam primirea si parcurgerea cu atentie a mesajului pe care ni l-ati trimis” la inceputul fiecarui mail, pentru ca apoi sa urmeze un continut incomplet si inutil, inseamna cel putin lipsa de respect pentru clienti. Am zis sa nu scriu concret ca sunteti incompetente pe mail, dar scriu pe blog.
Ca sa citez dintr-un mail: „In ceea ce priveste afisajul VODAFONE IN de pe telefonul dumneavoastra reprezinta o denumire generica, daca o putem numi asa a serviciului Vodafone din India, intrucat nu corespunde niciunui operator anume.” seriously, era ca optiune de operator, cum sa nu corespunda nimanui (???!) – iar eu, atentie logica, nu eram in stare sa sun, desi in jurul meu era plin de banere Vodafone. Daca ar fi sa ma iau dupa logica persoanelor de mai sus, sigla si numele Vodafone erau utilizate abuziv de un alt operator!
Bonus, ca voi nu stiti la ce firma lucrati: Bharti Airtel (operatorul care mergea la colegii cu abonament) si Vodafone sunt parteneri, chiar daca pe cateva piete (printre care si India) ei sunt competitori. Fiind parteneri, e si normal sa-si imparta reteaua (de aia colegii aveau semnal). De ce aveam eu barring restriction, ramane in continuare un mister…
Sunt client Vodafone de vreo 10 ani, nu am fost agatata in Politehnica de vanzatorii ambulanti de cartele. Acum, dupa asemenea servicii am 2 variante: fie trec la abonament (rezervandu-mi cu atat mai mult dreptul sa-mi bat p..a de toti incompetentii angajati acolo), fie ma mut la Orange.
Carmen Trifan, Alexandra Botoman, Georgiana Vacareanu si Claudia Tapoi, dvs ce sugerati sa fac?

V-am pupat,
Eof(b)

1 comentariu

  1. hans@mailinator.com said,

Lasă un răspuns

