That was it:)

August 1, 2011 at 9:06 pm (Prietenii mei elefantii)

Credeam ca odata cu urcarea in avion la Bangalore s-a terminat si mica aventura asiatica. Si chiar asa a fost, exceptand security check unde bietele mele decoratiuni au fost luate drept arme:))
„Miss, do you have and needles or pointy objects in your bag?”
„Ummm, not that I know of…”
Jur ca am fost sincera, cadourile erau impachetate in celofan, cutie si punga atunci cand le-am primit… doar nu era sa le desfac mai ales ca nu imi erau destinate:P – asta fiind studiu de caz pentru intrebarile de security check de la bagaje: „Do you own your baggage?” / No, „Did you pack it yourself?”/No, „Did you leave it unsupervized?” / Yes :))
Si bineinteles, ca sa nu ma trezesc cu cohorta de angajati de paza, la fiecare security check care a urmat le-am scos, le-am explicat ce sunt, le-am impachetat inapoi:))…

Buuun, aventura asiatica s-a terminat, a urmat aventura europeana:))
AirFrance si-a castigat renumele de „AirChance” pentru ca mereu exista posibilitatea ca fie tu, fie bagajul, fie nici unul din voi, sa nu ajunga la destinatie atunci cand era programat.
In dulcele spirit sindicalist francez, pilotii au intrat in greva sambata dimineata. Dreptul lor sa protesteze, nimic de zis, numai ca s-a anulat cate un zbor din fiecare destinatie, inclusiv asta de dimineata de la Bucuresti. Ok, stam sa ne programeze la zborurile de dupa-amiaza… Numai ca si alea erau aproape full, asa ca fetele ne-au dat frumusel cazare si mancare pana a doua zi…
Carcotasii m-ar intreba de ce ma plang, ca daca ar fi fost Blue Air, dormeam pe CDG… Numai ca, pana acum, cu BlueAir n-am avut nici o problema, cu AirFrance 2 din 2:)) Statistic vorbind, da cu virgula:))
„Would you like separate rooms?” – „Yes, of course!”
Si ne-au dat camere separate, in hoteluri separate, aflate in directii opuse fata de terminal!:)) Ca sa fie siguri ca sunt separate:)) (general info: la hotelurile de langa aeroport de poate ajunge cu shuttle-ul de la orice terminal si sunt foarte ok, mai ales pentru noaptea de dinaintea zborului)
Parisul e asa cum mi-l aduceam eu aminte:) Adica frumos, aglomerat si mare:) N-am apucat nici acum sa ajung in la Defense, dar avand in vedere ca am ajuns la hotel la 3 noaptea dupa o combinatie de metrou, rer, autobuz de noapte si taxi, hai sa zicem ca e ok:)) Worst case scenario, ramaneam intr-o bodega si mergeam la 5 sa ne luam lucrurile:))
Macar atat, bagajele au ajuns odata cu noi.
Stay tuned, urmeaza 2 surprize si incheiem categoria:)

V-am pupat,
Eof(b)

PS: Bangalore, India nici macar nu era pe primele locuri la categoria de vizitat… Turcia, Grecia, Spania, Italia… SUA, China… daca as fi mers in India, m-as fi dus in nord (my old dream Taj Mahal) :))… dar ma bucur ca a fost:)

Lasă un răspuns

