Wrapping up…

Iulie 29, 2011 at 2:19 pm (Prietenii mei elefantii)

– pentru cine ajunge la Mysore, am uitat sa mentionez, hotelul President are un restaurant de sta matza in coada:)
– cum indienii nu prea inteleg conceptul de mancare putina, de cateva zile iau o cina usoara si sanatoasa: butter naan cu ceai:) Si pot sa zic ca e usoara si pentru portofel, alaltaieri nu mi-au pus painea pe bon, aseara au uitat ceaiul:))
– shopping done, packing almost done, munca cat cuprinde… si azi mai avem si varianta indiana pentru executive lunch (avand in vedere orarul zborurilor, nu prea avem timp de cina; la cat e de aglomerat dimineata si seara pe strazi, zici mersi daca ajungi la timp)
– a propos de aglomeratie, soferul de saptamana asta stie niste super scurtaturi (am mers prin spatele aeroportului vechi, pe niste coclauri mai darapanate decat drumurile de tara:)) Dreapta gard inalt cu sarma ghimpata, stanga gard inalt cu sarma ghimpata – lovely!:)
– am avut pana acum cel putin 4 soferi – ca sa nu ne incurcam in nume, i-am botezat pe toti „Friday”:))
– Bangalore e un adevarat centru de cercetare in domeniul aeronautic – dreapta/stanga pe Airport road numai centre de cercetare si scoli, inclusiv medicina.
– am luat parte la cel mai crazy corporate lunch ever:) Locatia se numeste Barbeque Nation (un fel de ‘all you can eat’ foarte stilat si muuult mai ieftin ca hotelul, btw) si am avut inclusiv male arabic dance:D O sa postez videoclipul si pe blog, si pe facebook si peste tot pe unde pot – este mult, mult prea tare:)
– later edit: Si Hard Rock Cafe e mai ieftin ca hotelul:)) Inclusiv intoarcerea cu ricsa:))
– se pare ca o sa ma chinui un pic sa pun toate lucrurile in bagaj:))
– au colegii de aici un obicei foarte frumos: in ultima zi lucratoare din luna se cumpara un tort mare mare in cinstea sarbatoritilor din acea luna:) Si daca ai ghinion, te alegi si cu o bataie cu frisca:))
– o sa aduc multe multe dulciuri… tocmai m-am ales cu 2 cutii mari:))
– off we go:)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

