Here and there

Iulie 23, 2011 at 8:32 pm (Prietenii mei elefantii)

– centura de siguranta e doar un element decorativ al masinii
– pe toate camioanele scrie „please horn!”:))
– au astia o tara… si niste peisaje… si cocotierii de pe marginea drumului… lovely! Ne-am luat si noi nuci de cocos cu pai (sunt asa verzi, nu ca alea din Outsourced, alea sunt deja coapte) insa nu mi s-a parut mare combinatie… Apa, na…
– am fost sa vizitam Mysore si a fost the best fun ever! In primul rand, turistii straini platesc de 10 ori mai mult pe intrari decat localnicii. Si avand in vedere ca facem concurenta masiva obiectivelor turistice mi se pare si normal sa ne penalizeze:)) Nu treceau 5 min fara sa ne faca cineva poza sau sa vrea sa faca poza cu noi:))… Eu am chiar un fan club:))
– am fost binecuvantata de o pasare indiana (da, exact la ce va ganditi), pacat ca nu am putut sa iau un loz in plic:)) M-am curatat cat am putut in rau, cot la cot cu localnicii, si apoi am consumat o tona de dezinfectant de maini ca mai ramasesera pete pe tricou care… miroseau:(((
Nu mai mentionez faptul ca hainele mele au ajuns in cada la spalat si eu direct sub dush ca sa continui procesul de curatare. Poate ca n-a fost o idee foarte buna sa ma uit la toate episoadele din House, acuma stau si ma gandesc ce/cum am mai atins:))
– evantaiele de santal de la Mysore sunt mai scumpe decat alea din tramvaiul 41:P
– am luat cina pe frunze de banane la un popas de pe autostrada. Daca supravietuiesc mancarii aleia, inseamna ca supravietuiesc la orice:)) Pe de alta parte, mancarea de la restaurantul din Mysore a fost pur si simplu fenomenala:) Si chiar am mancat de’ale lor (baby steps totusi).
– da, mi-am luat pastila de malarie:)
– maine mergem in safari:) Si o sa mai plimb inca o data cu elefantul, ca dobitocul ala de la palat nu mi-a facut nici o poza cand stateam pe gatul lui Ruby:((

V-am pupat,
Eof(b)

1 comentariu

  1. Cristian Oprea said,

    Poimaine vrem sa vedem elefantul! Safari,ce naiba,avem si aici !

Lasă un răspuns

