Corporate life

Iulie 21, 2011 at 4:42 am (Prietenii mei elefantii)

– au si ei Pipera lor, de fapt aici suntem toti, inclusiv Intel care are parcul propriu.
– strazile sunt pline de speed humps, dar alea de la noi sunt delusoare nevinovate fata de astea.
– atat la hotel cat si in orice magazin mai rasarit sunt scannere ca in aeroport iar masinile sunt controlate la intrarea in hotel/parc. Da, se cauta arme.
– vecinii mei de birou.. canta:) as incepe si eu cu „my neck, my back, lick my…”
– cel putin la fiecare ora ma intreaba unul dintre colegi daca vreau cafea:) la hotel cer mereu jumatate de cana (ca mai mult nu intra) si fiecare chelner care trece pe langa mine ma intreaba daca vreau some more… ppl, there is life after coffee, you know!:) Totusi, cafeaua de la cantina e mai buna ca aia de la hotel.
– in prima zi nu cred ca mai ramasesera un sfert din colegi la ora 6 (noi am stat lejer pana la 7, la cate chestii erau de facut). A doua zi era 7 fara un sfert si erau aproape toti:)) Noi ne gandim c-or fi primit vreun mail intern intre timp:))
– azi (miercuri) ne-am gandit sa mergem si noi la cantina cu lumea, ca sa mai salvam din timp. Ofc, se lasa cu stat la panda pentru o masa libera (din cauza asta, se cam iese la masa in transe, 1 si 1 30); preturile sunt absolut fenomenale – in special la sucul de fructe proaspat stors (avantajul de a fi intr-o tara in care ananasul si nuca de cocos cresc in spatele casei) – eu ma simt de parca as fi descoperit America:) Tot azi am mancat prima mea prajotura cu ravas:) Funny rau ravasul, acum astept sa se si intample:)
– ca sa raspund la o intrebare mai veche, dap – m-am obisnuit cu mancarea, mai ales pentru ca mananc ce mancam si pana acum:) (inca nu vreau sa ma aventurez la traditionale)
– s-a votat in comitet sa o mai rarim cu templele, ca astia au boala sa umblam cu picioarele desculte pe acolo. Am facut si ritualele din program la templul lui Shiva (marea majoritate pe dos in cazul meu:P), ca niste buni turisti crestini ce suntem:P
– la hotel e conferinta p…i IBM, asa ca toti businessmenii si businesswomenele stau calare pe net, deci net seara din parti; cine vrea sa ma caute, in timpul zilei m-au legat baietii la reteaua wireless a cladirii si am laptopul deschis frumos pe messenger (si asa ajung la mail de 3 ori pe zi, macar mesajele sa le vad). Si nu inteleg cum Doamne iarta’ma am semnal full, dar nici macar amaratul asta de messenger nu merge.

– marea majoritate a indienilor de birou (si nu numai) au o aversiune fata de conceptia de pantofi si o mare preferinta pentru sandale – asortate la costum, bineinteles!

– in fiecare dimineata, in drum spre sala cu mancare, trecem prin furcile caudine ale repetatului „good morning” care vine din partea fiecarui angajat al hotelului care pune ochii pe noi…cel mai probabil, „good morning” este noua mantra moderna hindusa si astia tin mortis sa ne converteasca si pe noi…

– fumatul este interzis in spatiile publice (comune) de aproape 2 ani (India – Romania 3:2); cine vrea sa fumeze, iese afara din business park (la noi se sare parleazul).
– se intuneca pe la 7 si se face si mai frig decat era deja.

V-am pupat,
Eof(b)

1 comentariu

  1. George Colang said,

    Pai e fain ca se poarta sandale. Noi suntem obligati la 40 de grade sa venim imbracati in lana.

Lasă un răspuns

