Live blogging de deasupra Bagdadului

Iulie 17, 2011 at 3:23 pm (Prietenii mei elefantii)

Bucuresti – Paris a fost simplu, acum mai sunt 5 ore pana la Bangalore, iar avionul e pe deasupra marii Caspice (tocmai ce trecuram pe la nord de Bagdad, raporteaza Adelina Petrisor).
Zvonurile s-au dovedid adevarate la Charles de Gaule, era suficient sa te tii dupa indieni si ajungeai. Ofc, in afara faptului ca nu mi-am luat un schimb de lentile, la Paris mi-am dat seama ca ceasul meu ramase fara baterie, de unde rezulta ca primul lucru pe care o sa-l fac duminica este sa-mi pun o alta baterie (in aeroport, aia de la Swatch au zis ca le pare rau, dar schimba numai pentru ceasurile lor – al meu fiind Orient). Teoretic as fi putut sa stau sa caut, dar numele meu era pus pe un ecran, alaturi de alti cativa cetateni, cum ca sa contactam Customer Service – nimic grav, doar ca sa ne dea locurile in avion – undeva la coada, unde’i loc si bine:D Si unde-ti poti manca in liniste meniul italian (initial stewardesa intelesese vegetarian, adica vegetarian-indian si era sa ma aleg cu o portie zdravana de spicy vegetables, in loc de mirobolantul pui cu sos de rosii si germeni de grau – dap, e la fel de naspa pe cat suna).

Nu inteleg totusi de ce se crizeaza aia in filme cand apar turbulentele (avionul nostru e din ala pe 3 randuri si 3 compartimente) ca se simte ca si cum ai merge cu trenul :-?? Mai grav e ca indianul din fata mea se bataie in scaun de parca ar avea viermi stiti voi unde, a reusit pana acum sa-mi verse din cola, la urmatoarea abatere il pocnesc.

Proportia de albi la indieni in avion e sub 10% (incluzand echipajul), situatia olfactiva nu e atata de rea precum ma asteptam, iar sursele de distractie inepuizabile… Inchipuiti-va ca AF are la dispozitie o gramada de filme si seriale noi la care te poti uita ca sa treaca timpul (gen Limitless) si totusi marea majoritate a calatorilor se uita tot la filmele lor traditionale:)) Eu am sacrificat serialele pentru uitatul pe geam, chiar daca imi bate lumina in ecran – prefer grand canionul de jos. Planuiesc ceva Carcassonne mai incolo daca nu ma ia somnul:P

That’s it for now, bbl:)

V-am pupat,
Eof(B)

Update: ajuns, cazat, dormit. Iar trebuie sa schimb bateria de la laptop.

Lasă un răspuns

