Ghicitoare

Iulie 16, 2011 at 1:00 am (Prietenii mei elefantii)

Daca insemnarile despre Danemarca au fost grupate sub numele de „In patria lui Hamlet„, despre ce tara este vorba atunci cand vorbim despre o noua categorie – „Prietenii mei, elefantii” ?:)

Tocmai cand ma plangeam ca multi din prietenii mei sunt trimisi prin orase straine, ba la Viena, ba la Praga, ba la Munchen… uite ca ma trimit baietii si pe mine, dar mai la est. Nu, nu la Chisinau, ca in reclama la napolitane – mai la est!:))
Mult mai la est!
Mult, mult mai la est!

Bangalore, India:)

I’ve really started to hate Murphy, btw!:)
Sper sa am internet, ca de scris, sigur o sa am ce, chiar daca sunt numai 2 saptamani:)

Ca un mic preview, sambata, am fost la Medicover pentru vaccinurile necesare mai ales cand schimbi continentul la est sau la sud: polio, tetanos, febra tifoida si malarie. Pentru malarie sunt niste pastilute+autan+pastile de tantari, pentru restul ac:)

Doctorul, foarte glumet si simpatic de altfel, mi-a povestit ca au avut si un caz de holera, deci atentie cu mancatul de pe strada. Se spune ca, in tarile civilizate, primul caz de holera moare pentru ca nu se gandeste nimeni sa-l testeze de holera – la noi s-au gandit, de unde rezulta ori ca nu suntem tara civilizata, ori ca doctorul s-a uitat la toate seriile cu House si l-a intrebat unde a calatorit in ultimele 3 luni:P – din fericire, persoana in cauza a scapat:)

Incredibil (sau nu), ambasada Indiei a considerat ca nu reprezentam nici un pericol asa ca ne-au dat vizele:) Lasand caterinca la o parte, se vede ca i-au cucerit britanicii la un moment dat… la 4 au zis sa venim, la 4 si 10 ieseam pe poarta cu pasapoartele frumos. Bagajul e gata, decat 16 kg, mai trebuie sa impachetez curajul:))

To be continued…

V-am pupat,
Eof(b)

PS:  Nu stiu ce e cu generatia noastra, generatia „Cernobal” asa cum ne alintau unii. Ori ca vrem si o cautam cu lumanarea, ori ca nu, tot ajungem pe peste tot, de parca n-am putea sta pe loc. Mereu in miscare, ca si atomii, gelosi, posesivi cu viata… si zic asta din perspectiva unei generatii in care peste 80% dintre cei pe care ii stiu eu sunt „calatori”.

PPS: Insemnarea este programata sa se auto publice astazi la ora 8 p.m. (ora Romaniei) in timp ce eu… sunt la film la Harry Potter!!!!:D

Lasă un răspuns

