A venit vara

Mai 16, 2011 at 1:18 pm (Scurt si la... subiect!)

Sau cel putin in w/e era o caldura de stateai cu limba pe afara:).
Incepem emisiunea noastra cu rubrica de recomandari: Thor (poveste relativ tembela, efecte vizuale destul de mishto) si Scandal la Opera (teatrul Nottara, in fiecare vineri, mergeti pana nu se termina stagiunea:D). Un studiu interesant – dormiti 8 ore sau nu mai dormiti deloc (dormiiiiim:D). Libertatea are azi un articol cultural documentat sumar – moartea lui Marin Preda (s-a imbatat cu „prietenii” si in timpul somnului de dupa s-a imbracat in pijamale, si-a luat pardesiul pe el si si-a pus o perna pe fata pana la sufocare:P – e interesant de studiat din alte surse), probabil se saturase lumea de Monica Co.
*
Cum se putea petrece mai frumos noaptea de sambata decat transformand-o in noaptea alba a muzeelor, si cine era la 12 noaptea la Bellu, cimitirul muzeu?:) Eh? Ati ghicit:) Si dupa ce am stat la coada ca sa intram in mormintele celebre (oamenii obisnuiti erau paziti de angajatii cimitirului care s-au asigurat ca nu se amesteca viii pe aleile pe care nu trebuie:P), am mancat si prajituri+coliva (sa fie primit!:D). E incurajator faptul ca lumea stie cine a fost George Calinescu – „ala care a scris cartea aia mare” pe care o are toata lumea, also known as „Istoria Literaturii Romane de la origini si pana in prezent”, surprinzator nu si ala care a scris „Enigma Otiliei” – carte de capatai pentru toate pitzipoancele de astazi.
*
Dupa multe „aoleo, iar am uitat” mi-am comandat astazi Saboteur:), vine maine, abia il astept:) Si poate ajung si eu saptamana asta sa-mi iau haine… mai ales ca am trecut la un program sustinut de slabire… sustinut de multa vointa adica:)).
Btw, am intrat in H&M de la Plaza si impresia a fost f nasoala: haine la fel de largi/naspa ca in DK, dar din materiale mult mai proaste! Hello, trezirea, cat timp mai cumparati de la ei, nu o sa reactioneze. Sau poate in alta parte, gen AFI sunt si alte modele:-/…
*
Back to real life.

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

