Random

Mai 8, 2011 at 6:54 pm (Scurt si la... subiect!)

Daca bombonica cu trandafiri are gust de trandafiri, bombonica cu mar are gust de mar, iar cea cu portocala are gust de portocala… bombonica cu fluture are gust de fluture?:-s
*
Go watch Fast and Furious 5 („Fast Five” sau, ofc, „Furios si Iute in viteza a 5a”) 🙂
Imi pare tare rau de saraca Shakira care a fost nevoita sa cante in ploaie:( si imi parea si mai rau daca cedam copilului din mine si imi luam bilet („vezi, daca mergeam, stateam in ploaie…”). Asta nu face mai putin reusit concertul (ma iau si eu dupa criticile din ziare), dar trebuia si ei sa stie ca in iunie e rost de concerte pe la noi, ploua mai putin… Si divagand catre vreme, a observat cineva ca in ultimii 3 ani e frig si ploua cu spume cam pana la jumatatea lui iunie? Unde sunt primaverile de alta data, cu 30*C la sfarsitul lui aprilie?:)

*

Aia cu parcarile din sectorul 1 sunt niste jegosi. „Nu ne-am permis sa miscam de masina ca sa declansam alarma” – dar si-au permis sa astepte juma de ora in ploaie, sa declanseze alarma ridicand masina si sa incaseze amenda (erau prea multi pentru spaga). Ca sa nu mai vorbim de nf-ul care nici el nu si-a permis sa miste de masina, dar s-a gandit ca e combinatie sa-i cheme pe aia si sa astepte aproape o ora in masina, ca ofc, doar nu era sa nu parcheze pe locul lui pa care l-a platit da la ADP:P… Oare daca procedam „corect” si ii radeam si eu o cheie pe masina, cum i-ar fi fost? (nota: gagiul nu era din Bucuresti, era din zona aia cu frustrati carora le pute in capitala, iar locul nu era marcat ca fiind rezervat).
*
Zeeeeeeeen!

V-am pupat,
Eof(b)

4 comentarii

  1. sandu1960 said,

    Pentru bombonica de portocala ar trebui s-o intrebam pe madam udrea ce gust are

  2. Jon said,

    Îmi place la nebunie vremea asta! Când mă gândesc că peste o lună – două o să mă simt ca un rac în cazan… Prefer ploaia (scot umbrela), aer curat, nu tu mirosuri prin autobuz, nu vezi burtoși cu maieuri cu găurele…
    Ești sigură că vrei să vină vara mai repede? 🙂

    • sidryane said,

      Eu folosesc foarte putin transportul in comun, de obicei merg pe jos:)… si daca ploua nu poti sa mergi la munte de exemplu:(…

Lasă un răspuns

