Reflectii

Ianuarie 16, 2011 at 10:19 pm (Scurt si la... subiect!)

Moda din iarna asta a oscilat clar in domeniul sport-casual, altfel nu-mi pot explica de ce in toate carpele aflate la reduceri nu am putut sa gasesc si eu o fusta/rochie/bluza dintr-un material decent… am fost luni in AFI cu pisi si mi-am luat doar o minunata pereche de… chiloti!! Materialul era totusi extraordinar:)) Lucky for me, rochii were found in Nissa:) Can’t wait for the spring – summer stuff:)

Pentru cine vrea sa se distreze, la cinema ruleaza Tangled – O poveste incalcita. Fun fun, quarto-musical (se canta, da, dar e ff fun:P) si daca mai ai si norocul de gasca tembela care sa faca mishto de calitate, efectul e garantat:). Pe de alta parte, la TNB se joaca, printre altele (nu, nu am apucat sa vad ‘Dineu cu prosti’:(( ), Sanziana si Pepelea. Publicul sub 10 ani s-a distrat de minune, pentru mine personal, simpla prezenta incantatoare a lui Silviu Biris pe scena nu a fost de ajuns, chiar daca baiatul a dansat step:D (truly Frank Sinatra style!). Piesa nu e rea, dar… poate fi evitata:P…

Azi am mancat ceva foarte foarte bun la un restaurant cu specific arabesc (persan, mai exact) pe la Stefan cel Mare. Daca treceti vreodata pe la restaurant Pars (str Fainari), nu ratati frigaruile de muschi de vitel cu orez, pur si simplu nu mi-a venit sa cred ca poate fi vita gatita intr-un asemenea mod yummy:). Si cred ca m-am re-indragostit de puiul cu ananas de la wu xing, dar ar fi dragutz din partea mea sa mai reduc din ‘mancare buna care ingrasa’ – maine fac nou abonament la sala:)

Abia astept sa vina primavara, ca m-am saturat de frig…

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

