@DailyCotcodac @Starbucks

Decembrie 14, 2010 at 10:31 pm (Scurt si la... subiect!)

Si am fost la Starbucks cu DailyCotcodac si cu restul castigatorilor. In mod evident amuzant, IT-istul, corporatistul si cunoscatorul de piete erau toti absolventi de ASE care lucrau in IT:)). Spre disperarea mea a fost acolo si o camera de filmat care a si filmat:(( …

Si ne-am ras, si am ascultat povestile despre cafea (mai interesant era sa povestesc eu despre gueuze si kriek, dar ma rog, fiecare cu gusturile lui:P) si despre Starbucks, si eu, personal, m-am abtinut cu greu de la comentarii:)); acum ce sa facem daca evenimentele astea apar fix dupa o zi de munca cand eu sunt o companie absolut „incantatoare”:)). Oricum, indiferent de ora din zi, daca ar fi sa compar, cea mai smechera cafea/cappuccino/combinatie am baut-o la Baresso Cafe prin Danemarca (Aarhus + CPH airport) – Victoras, stii ca esti inca dator, da?:)

Cea mai tare faza spusa de reprezentantele cafenelei a fost ca in Starbucks nu se fumeaza pentru ca fumul de tigara altereaza aroma cafelei. Woooow, si eu care credeam ca interzicerea fumatului in localuri are legatura cu sanatatea nefumatorilor:))))

Pentru Julius a fost foarte simplu: pe fete le chema Cristina, pe baiat – „PunKreas”:P (caut blogurile si dau link, promit), si nu uit nici sa trimit materialul despre India (done!). Ca sa fim oameni de inima, am donat carti pentru copii – cel putin Cristina a venit cu un teanc, eu am trisat un pic, mergand inainte la Diverta pentru a cumpara una:P – Ionel Teodoreanu – Ulita copilariei (am pus totusi si o nota personala in gest, fiind printre cartile pe care le-am tot citit si rascitit multi ani la rand).

Trebuie sa fiu la curent pe Facebook, sa vad cum am iesit in poze:)) (sper ca totusi ce a fost filmat sa ramana ascuns in arhiva personala a cuiva:P).

V-am pupat,
Eof(b)

 

Later edit, ca mi-a adus Cristina aminte:
Pe ziarul meu scrie „Nu mai am inspiratie”.
Bineinteles ca cititorii lui Julius erau cei mai destepti:D
Starbucks could have done this better.
Cana primita va ramane acasa pe motiv ca la birou am deja 2 cani normale + o cana cu infuzor + rezerve impresionante de ceai, 3 in 1, cappuccino si zahar, de unde rezulta o rezerva impresionanta de lipsa de loc in sertar:))
Am un bon de rasfatat un prieten la Starbucks, iar my dearest friend careia/caruia i se va face cinste va fi primul care solicita asta printr-un comentariu (castigatorii de aseara se exclud din motive evidente – ne-am face cinste unul altuia si am consuma prea multa cafea la fapt de seara:P). Conditie evidenta, locatia fizica Bucuresti, si nu azi, ca vreau sa merg la sala:)))

5 comentarii

  1. Cristina said,

    Super!!! Te-am gasit. 🙂
    Mersi de material. A fost super aseara. Eu una sper sa nu ramana asa, si sa ne mai vedem la o cafeluta 😀

    • sidryane said,

      Pentru mine a fost prima oara cand m-am prezentat irl ca fiind sidryane:) creepy:)
      Pai dap, sunt o gramada de variante care trebuie incercate pe acolo… si poate prindem si plicutele cu zat pentru plantute:))

  2. Raresh said,

    So, do I get the coffee or not ? Muahahahaha

Lasă un răspuns

