Internetul nu doare… inca…

Decembrie 1, 2010 at 12:51 am (Scurt si la... subiect!)

Am observat o chestie interesanta. Pana mai recent asa (timpul e relativ), te logai pe youtube cu userul de youtube. Apoi userul de youtube a fost legat de contul de gmail (daca era facut folosind un astfel de cont – cazul meu). Acum userul de youtube poate fi legat de contul de facebook. Si aici nu mai e bine.

Youtube doesn’t matter, pentru mine si multe alte milioane de utilizatori. Facebook matters. Pentru mine care, spre deosebire de multi cocalari, am cont cu nume, prenume, adresa de mail (adica aia de yahoo), poze si multe multe alte detalii personale. De ce as vrea sa leg ceva care nu conteaza de ceva care conteza?

Lasam la o parte problemele de securitate ale Facebook – pentru cine nu stia, milioane de companii au acces la toata informatia de la un user, fie ca acesta permite (prin aplicatii ca Farmville si alte dobitocenii – unele le am si eu, fi’r’ar!), fie ca nu (si aici, simplu, orice angajat Facebook cu acces la baza de date, si fac pariu ca sunt multi, poate sa ruleze un sql si sa dea o lista), sau ale Gmail (a si fost un scandal cu o tanti care s-a trezit ca update-uri cu ea de pe facebook au fost trimise catre persoanele cu care s-a mailuit cel mai mult, gen cititori anonimi ai blogului sau fostul sot violent, care o bagase in spital si care avea acum ordin de restrictie), e de inteles nevoia oamenilor de „awareness”, dar hai sa nu ne taiem singuri pana si ultimele centuri de siguranta.

Am vazut la un moment dat un clip pe youtube despre binefacerile web 2.0 si cum, in mai putin de 5 ani, nu o sa mai mergem la cumparaturi, ci cumparaturile o sa vina la noi… You fucking serious? La mine acasa e doar la mine acasa, nu la tot globul acasa, multumesc frumos! Chiar daca ideea de statistici, studii de piata, preferinte, anticipare a trendurilor etc suna foarte, foarte tentant pentru un mini-geek ca mine, ideile pot fi puse usor in circulatie, prind radacini, fac frunze si flori si tare’mi e ca o sa apara si fructe otravitoare in peisaj.

V-am pupat,
Eof(b)

1 comentariu

  1. Tudor said,

    In prezent exista prototipuri de frigidere inteligente. Li se spune ce trebuie sa contina si cand raman fara produse trimit un mesaj pe o anumita adresa de email. As face si eu ceva asemanator pentru paine. Mereu uit sa cumpar.

Lasă un răspuns

