Noiembrie 5, 2010 at 3:34 pm (Scurt si la... subiect!)

Hello, me again:)

M-am lovit de niste chestii recent si ma gandeam sa le impartasesc si pe blog.
In primul rand, nu o sa inteleg niciodata preferinta unora pentru Bendeac, Razvan si Dani, Buzdugan si Morar si alti farseori pseudo amuzanti si „inteligenti”. Personal simt cum imi moare cate un neuron de fiecare data cand ascult o farsa, un gag, o gluma facuta de dobitocii astia… Nici macar Divertis (putinii ramasi din vechea garda) nu mai fac glumele politice de alta-data…
Cum vine asta? Pai eu am crescut cu Dem Radulescu, Amza Pellea (ne jucam impreuna de-a v-ati ascunselea:P), Nae si Vasile (in zilele lor bune), Vacanta Mare (in zilele lor bune). Pai cum sa-i compari pe astia cu pulifricii lu’ peste? Nu e destul de cata prostie ma lovesc zilnic? Trebuie ca si la TV sa vad aceeasi prostie sub forma unor bancuri si mai proaste decat prostia in sine ?? Farsele lui Buzdugan sunt ascultate de o mare majoritate de oameni care s-ar incadra lejer in tabara celor sunati… El in sine nu emana inteligenta sau talent… bleah… Si atata timp cat o sa faca astia audienta, cu vulgaritatea de neam prost pe care o promoveaza, n-avem sanse nici la altele…
*
Pentru corporatistii de moda veche care a ramas fara playlisturi de ascultat in timpul programului, o recomand calduros pe urmatoarea (click aici 🙂 )
Intre timp am ceva nou de citit:D. Despre greci, Julio Murillo – Pamant si apa (Maraton, Termopile, Salamina, Plateea).
Sa nu uit de Academia Vampirilor:)) Volumul 3 a fost citit printre picaturi, in timp ce asteptam pe acolo – si au fost muuulte picaturi de asteptare:P. Am cumparat volumul 4, iar pe 5 l-am gasit in engleza pe torente:P (nu a fost inca tradus la noi, pp ca o sa mai dureze, ca abia a aparut 4). Cat despre 6, o sa se lanseze la inceputul lui Decembrie in US si sa speram ca o sa fie disponibil la fel de rapid:)), mai ales ca e ultimul!:D
*
Filme n-am mai vazu asa multe, as mentiona spre recomandare „The private life of Sherlock Holmes”, „Witness for the prosecution” si „Love in the afternoon”, oldies but goldies, toate marca Billy Wilder.
Si sa nu uit sa reamintesc, Harry Potter, ep 7 partea 1 vine acum in noiembrie!:)
Gata, am scris destul!:)

V-am pupat,
Eof(b)

 

2 comentarii

  1. pvradu said,

    Nu sunt sigur ce ai cu toti, da’ Bendeac e peste toti aia din lista cu generatia curenta. Si, sa zicem ca din cand in cand sunt fan Buzdugan, la faze de genu’ ” mi-ai deflorat baietu’ „. Restu’ sunt doar figuranti..

    • sidryane said,

      Hei, n-am zis ca gusturile mele sunt la moda:))
      Insa evaluez tot ce fac ei din perspectiva „ma face sa rad?”… si pe cuvant ca raspunsul e „nu”:(… I’m not that easily amused :))

Lasă un răspuns

