Una scurta – „SiSC Ti-o Creste!”

Octombrie 3, 2010 at 9:04 pm (Scurt si la... subiect!)

Am primit un email de la SiSC – Sindicatul Studentilor din Cibernetica (Academia de Studii Economice din Bucuresti, Casa Studentului Economist, Str. Frumoasa, Nr. 31, Sector 1, Bucuresti, Tel./Fax: 021/316 95 88, Website: http://sisc.ro/siscpromo).

Imi creste… ce?:)

Later edit:
Am aflat ce ti-o creste SiSC! Sa ne fie rusine noua, celor care ne gandeam la prostii!:)))

SiSC ti-o creste!
– Popularitatea
– Increderea in sine
– Dorinta de perfectionare
– Nota la BTI  (huh? Ce e asta?)

7 comentarii

  1. stefania said,

    Aha, deci de-aia de ceva vreme încoace e plin de piţi aseiste la mine pe stradă 🙂 n-auzisem de SiSC. Dar credeam că la cibernetică nu-s aşa multe fete.

    • sidryane said,

      Sunt sunt si acolo… se mai duc la statistica… nu le vad eu la programare:P…
      Plus ca am citit un articol recent in care se spunea ca vin din ce in ce mai putini studenti la univ din ro (poate pentru ca incep sa se care direct afara?:D).
      Iar la mediile de intrare la ASE de cand cu publicarea variantelor de BAC in carti… orice e posibil…

  2. stefania said,

    Să vezi la anul, când nu se va mai da nici examen de admitere :)) o să ajungă ca Spiru…

  3. stefania said,

    Azi am văzut şi eu un poster şi am intrat pe blogul tău special ca să-ţi spun ce-ţi creşte, dar văd că ai aflat deja :))

    • sidryane said,

      Ochiuri la sandwich-maker ai facut?:D

      • stefania said,

        Da, am făcut ieri :)) au ieşit bune, dar niţel cam tari. Le-am lăsat vreo 5 min, probabil trebuia mai puţin. Oricum a fost bine că tocmai mi se terminase uleiul 🙂

Lasă un răspuns

