Nota

Septembrie 30, 2010 at 10:39 am (Scurt si la... subiect!)

M-am luat cu treburile aseara si am uitat sa ma uit la Badea… Am nimerit la stirile A3 de la miezul noptii unde am fost informata cum ca niste oameni au protestat la Bruxelles impotriva masurilor dure anticriza luate de oficialii europeni.

Prezentatorii au mentionat cu mandrie ca printre ei (ei, protestatarii) se aflau si cativa romani a caror voce s-a auzit in marea de oameni. Oare de ce? Poate pentru ca restul lumii protesta relativ civilizat, numai ai nostri erau cu fluiere, „Huo!!” si „Iesi afara, javra ordinara?”.

De ce trebuie sa-mi fie rusine cand ies afara din tara… nu imi e destul cand vad concetateni scuipand si aruncand gunoaie pe jos, aici in tara? Am luat parte unul dintre protestele franceze, ca spectator, desigur. Lumea a venit, a scandat impotriva lui Sarko (fara injuraturi!, doar cu cerinte!) si 3 ore mai tarziu au plecat asa cum au venit. Nici mare mizerie nu ramasese in port… E greu?… Sau niste oameni nu au fost batuti cand erau mici ca sa se comporte civilizat…

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

