Ne combinam?:)

Septembrie 10, 2010 at 10:32 pm (Scurt si la... subiect!)

La colectie?:)))

Nici n-am scris bine postul de mai jos cu Academia Vampirilor si Diverta ca m-a si cautat Mada sa-mi zica ca „vezi, e distractiv sa faci schimb!” Cu alte cuvinte, a cumparat ea volumul 2 si am facut schimb!:))
Se ofera cineva sa se bage in gasca pentru volumul 3?:D Si atentie ca va aparea in curand si volumul 4:D

Pana una alta eu pendulez intre 2 proiecte pana pe miercuri, cu nervii intinsi cam la limita si… abia astept sa scap:)))
Nu ma bazaiti, nu ma cautati, ca imi vars nervii cauzati de Gong pe unde apuc, da?:)) Poate asta e si motivul pentru care am inceput sa apreciez foarte tare Diablo 2:) Unul e Joe, unul e Gong si unul e Panjaby MC… Double Swing! Battle Cry! Double Swing… zbang zbang!

V-am pupat,
Eof(b)

Nota: Gong, Joe, si Panjaby MC sunt niste personaje fictive pentru cine nu-i cunoaste in realitate:)
Nota 2: Va rog, comentariile pe blog, nu pe mess. Vreti sa creada lumea ca nu ma citeste nimeni???:))

Lasă un răspuns

