Si mie mi-a fost dor de scris:)

August 7, 2010 at 10:55 pm (Scurt si la... subiect!)

Azi am facut cateva chestii rarissime in activitatea mea: am scris pe blog, am condus bine:P si m-am uitat la The sex and the city 2. Pentru cine nu stia, mie nu mi-a placut niciodata serialul ala… nu stiu de ce… insa am vazut trailerul in mall (va dati seama ce asteptare lunga, daca m-am apucat sa ma uit la trailerele de pe ecranul exterior al cinema-ului:P) si mi s-a parut interesant (dpdv haine si bijuterii si peisaje:) )… asa ca:))… watch-movies.ro… si chiar ff tare, exact la ce ma asteptam:))… cam siropos si tembel pe la sfarsit insa… 🙂
*
Alta chestie rarissima facuta in ultima vreme a fost catararea… pe munte si pe cascade (7 scari si Tamina):D… Da-mi o stanca, un punct de sprijin si voi cuceri lumea!!:)… In fond, un pic de adrenalina nu a ucis pe nimeni:) Promit sa pun si poze pe FB imediat ce am acces la setul care nu implica si drepturi de autor care nu este ale mele:)
*
Dilema: Ce mananci cand ti-e foame si nu ai pofta de ceva anume?
Raspuns: un mar:)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

