Se intampla in Romania…

Iulie 4, 2010 at 5:08 pm (Scurt si la... subiect!)

Ieri a fost ziua de nastere a mamicii mele care a implinit frumoasa varsta de… o varsta atat de frumoasa, ca ramane secreta publicului larg:))

Ca sa facem si noi o surpriza, am zis sa oprim pe Grivita sa ii luam un buchet frumos de flori, urmand sa il inmanam la tara. Zis si facut. Opresc masina, coboram (eu si bro’), alegem niste plante d’alea, face florareasa de etnie un buchet frumos… Cat costa? 22 lei… Aaa, avem 50… Aaa, n-am rest, sunteti primii, banii is la saltea (!!)… Pai si ce facem?… Unde va duceti?… Departe, la tara… Pai si cand veniti inapoi… Pai diseara… Pai duceti-va si imi aduceti banii cand veniti…. (!!??!!??!!??) Sigur???… Da, da am incredere in voi. Imi aduceti banii… Ok, multumim frumos…

I-au dus ai mei banii azi dimineata, ca ieri seara cand ne-am intors, inchisese pravalia…
Oare mai avem o sansa si nu e chiar totul pierdut?…

V-am pupat,
Eof(b)

PS: La multi ani, Jon!

1 comentariu

  1. Jon said,

    Foarte drăguț 🙂 La mulți ani mamei tale!
    Nu știu dacă e la fel cu toți florarii/ toate florăresele, dar și mie mi s-a întâmplat să primesc un buchet pe datorie, deși nu mă știa „nenea”.

    PS: Scuze pentru întârzierea răspunsului: mersi frumos 🙂

Lasă un răspuns

