Din ciclul: De ce mi se intampla numai mie – tanti nebune, partea a 2a.

Iulie 2, 2010 at 10:11 pm (Scurt si la... subiect!)

Asteptam azi niste cunostinte la metrou (eu fiind un munte de eficienta la cat de bine ne-am coordonat) si, ca sa treaca timpul mai repede, ascultam muzica. In jurul meu, alte tanti si neni, tot asa la meeting point. Nu trec nici 5 min ca, se apropie de mine o tanti pe la vreo 60+ ani, imbracata ca la tara asa… Eu copil politicos, scot castile in urechi ca poate e important: „Scuza’ma, te rog, tu crezi in Dumnezeu?”
eu:     (sa’nnebunesc, cred ca am un magnet ceva…) Aaaa, da, dar nu am timp acuma sa….
tanti:     Foarte bine, important e sa crezi… si sa citesti Biblia!
eu:     Bine…

Si pleaca si trece podul !??!!!
De ce??? De ce eu????:))))

V-am pupat,
Eof(b)

PS: Maine ma joc cu Max:)

Lasă un răspuns

