Apel umanitar-stiintific

Mai 14, 2010 at 8:25 pm (Scurt si la... subiect!)

Victor si Dana sunt 2 studenti masteranzi la Aarhus School of Business din Danemarca. Pentru realizarea lucrarii de disertatie ei vor studia piata lactatelor din Romania. Chestionarul atasat reprezinta o parte fundamentala a cercetarii, de aceea v-ar fi recunoscatori daca ati acorda completarii lui 10 minute din timpul dvs.
Raspunsurile dvs. sunt confidentiale si rezultatele vor fi folosite doar pentru analize statistice.

Va multumim,
Dana si Victor (si eu:D)

Ei sunt vecinii mei din DK si m-am gandit sa le dau niste taste de ajutor:) Asa ca daca nu ati completat deja, va rog frumos sa clickaiti:) Si promit eu ca o sa fac un scurt rezumat al concluziilor, daca isi fac lucrarea publica pe site-ul ASB:) Si ar fi frumos sa o faca, sa stim si noi daca ne place sa papam iaurt si de care:)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

