Personal finance

Aprilie 15, 2010 at 6:46 pm (Scurt si la... subiect!)

Bine, titlul e numai ca sa par eu smart:P
Ideea e ca umbla vorba in popor ca din primul salariu trebuie prima oara sa iei paine si sare. Buuun! Problema mea este ca momentan sunt la al 4lea prim salariu=)) Primul prim salariu a fost de fapt decontarea a cam tot ce avea nevoie („fiecaruia dupa nevoi”:D), din al doilea prim salariu cred ca mi-am cumparat de la piata Matache o bluza, ca cea pe care o aveam se patase cu cafea sau ceva de genul, al treilea prim salariu… eh, nu mai conteaza:)), asa ca m-am gandit ca macar la al 4lea sa fac ceva cum trebuie:))

Nu prea mi-a iesit… paine si sare… eu m-am gandit sa-mi cumpar grisine cu sare, si impusc 2 iepuri dintr-o lovitura:P… wrong… in afara de statia de metrou Victoriei (unde nu cred ca ajung f curand), eu nu mai stiu alt loc de unde sa-mi iau grisine (nici macar in Metro n-am vazut). Am facut ieri o ultima incercare la MegaImage si nimic…. Am cedat si am luat pana la urma paine si sare si biscuiti si corn cu sampanie (traditii, traditii, dar eu sa nu mananc ceva bun?:D). Si cand am ajuns la casa mi-am dat seama ca nu-mi stiu pinul de la noul card:-| Asa ca am utilizat bonurile de masa si maruntul de prin portofel:)) Cool, huh?:)
Voi ce v-ati luat din primul salariu?:))

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

