Sa vezi Neapole si apoi sa mori

Aprilie 13, 2010 at 1:03 pm (Scurt si la... subiect!)

La Napoli n-am ajuns, dar in El Grande Comandante tot am fost, intrand astfel in randul lumii:))
Tot ce pot sa zic despre club este ca a fost un interesant experiment social. In cazul in care ai o parere foarte proasta despre tine si risti sa devii foarte deprimat, este suficient sa petreci 1-2 ore in El Grande – la cate petarde si cocalari o sa vezi in jur (in special la primul nivel)… major boost of self-esteem, trust me!:))
Acum serios, daca ai gasca, nu conteaza restul lumii. Muzica e un pic mai dansabila la nivelul de la subsol si parca e alta atmosfera. Btw, preturile mi se par decente… sau m-am invatat eu prost:)), acum de la 3 euro sticla de cola, cam orice mi se pare ieftin=)). Partea foarte neplacuta este fumul de tigara – unde am avut noi masa era zona de fumatori, insa nu tin minte sa fi vazut o zona pentru nefumatori:P… ca dupa fiecare seara de club in Ro (p’afara fumezi afara sau nu fumezi deloc), mirosul de fum de tigara ramane bine bine lipit de haine, poseta si mai ales par:((
Cea mai tare oferta oferita de club este posibilitatea de a intra in aceeasi noapte in toate cluburile din gasca cu o singura stampila. WOW! Deci WOW! Chiar voiam sa fac un club-crawling si nu stiam cum!=))

Hai ca mi-a pierit inspiratia:P. Take care!

V-am pupat,
Eof(b)

PS: Mai voiam sa spun ceva… mi-am facut rost de un nou set de parole… in fond cine ar putea sparge SWADP_V521_QA521_SW?=)) Si numai eu stiu ce inseamna:))

2 comentarii

  1. Nini said,

    Mai stiu si eu 🙂

Lasă un răspuns

