Divdiv

martie 22, 2010 at 4:05 pm (Scurt si la... subiect!)

(adica diverse, diverse…)

*
Anunt important

In cazul in care nu stiati, the pinacle of civilisation nu este Danemarca ci… cartierul Crangasi. De ce? Simplu: Avem 2 (doua!!) fantani arteziene, un mall, un centru agroalimentar (saru’mana dna Udrea si la sotul dvs Cocos), un TipTop, un McDonalds si… un KFC! – pe aceasta cale va rog sa-l anuntati si pe Floristean, ca nu stiu daca imi citeste blogul=))
(Alecs, cat ma platesti sa-ti trimit sos de usturoi de la KFC?:)) )
*
Nu stiu ce s-a intamplat cu radiourile din Romania, dar e grav daca am pe ipod muzica mai faina decat cea din fm… scumpe rau drepturile de difuzare, huh?:)
*
Iar una mediatica: UniCredit Tiriac Bank: Dansez pentru mine:))
Deci cum facem: te duci, iei credit, iti cumperi ce vrei si dansezi pentru tine… de bucurie. Sau vorba unui coleg de facultate: Va inscrieti, va implor, la „Dansez pentru tine”, ca vreau si eu sa-mi indeplinesc visul de a avea un Mercedes…

V-am pupat,
Eof(b)

4 comentarii

  1. Alecs said,

    dau echivalentu in coroane a jumatate de pret de cutiutza de sos garlic ;)) asta pt ca cred ca o sa ma mut in Crangasi, la cat de frumos il preamaresti, si ti le dau inapoi la pret dublu ;)) buna afacerea? :))

    • sidryane said,

      Nu, ca eu nu mananc la KFC:)) Doar ma gandeam (dezinteresat) la tine:)
      Si normal ca il prea-maresc… 2 fantani arteziene!!! Come on, man!:))

  2. Alecs said,

    ai uitat de lacurile magnifice din sosele dupa ploaie :))) 😛

Lasă un comentariu