De primavara

Martie 9, 2010 at 1:53 pm (Scurt si la... subiect!)

Can we haz spring now, pliz?
Adica eu inteleg legenda babei Dochia, dar mai ho!:)) Si problema mea nu este neaparat de ninsoare, ci de zapada depusa care apoi devine f alunecoasa, si n-am cum sa merg cu bocancii de munte, iar pe tocuri nu e deloc fun!
*
Cu ocazia zilei de 8 martie, am primit de la baietii de la munca o floricica in ghiveci:) E rosie, si miroase si foarte frumos, problema mea este ca nu stiu ce neam este… am pus o intrebare la hr si astept raspuns*… cred ca o sa-i iau pana si ingrasamant de la florarie:)). Acuma sta cuminte si fotosintezeste p’aci:)
Pana una alta, a fost cam aiurea sa raspund urarilor de 1 Martie (desi au venit numai de la prieteni foarte dragi), in sensul ca anul asta, mai mult ca nicioadata, s-au urat pe toate mediile posibile (facebook, mess, telefon) „O primavara frumoasa!”. Hello, ppl, e iarna afara, dar apreciem intentia:)).
Cu ocazia asta am aflat (via Ion) ca in Rep Moldova, cele 40 de pahare ale mucenicilor au o semnificatie anume, iar moldovenii chiar sunt sub masa dupa ele!:). Motivul: in rusa, „pa hare” inseamna „peste bot”, asa ca aveti grija ce va doriti:))
*
Intr-un mod foarte funny, o parte din toolkit-ul avut in DK s-a mutat la birou, aka cana de la ikea, broscuta, sarea, cutiile de mancare, zaharul, ciocolata calda, crema de maini si lista poate continua in f de ce imi mai trece prin cap:))
Mi-am luat chiar si cos de gunoi:P. Motivul: cel apropiat de mine este pus intre birouri si cam deranjez lumea ajungand la el, iar cel mai departat este… well, mai departe!:)) Adica nu-i suficient ca ma ridic de pe scaun, trebuie sa si merg?:))
*
Pentru cine nu stia, Stefan traieste si e bine sanatos:) Si se si distreaza:) Si ne e dor de el:) Si cand ne mai vedem il pun sa-mi faca o serenada la ukulele: „guacamole, ukulele”:P…. endless fun:))))

V-am pupat,
Eof(b)

PS: Floarea se intituleaza Primula Veris (ciubotica cucului).

3 comentarii

  1. Dana said,

    Am citit si despre noul tau cos de gunoi, dar m-a interesat mai mult cand ai adus vorba de Stefanutz…Cand ai vorbit cu el???

  2. sidryane said,

    Cu Stefan comunic prin mailuri:)
    Nu stiu de voi, dar eu am audienta preferentiala la Stefan:)

Lasă un răspuns

