New stuff

Februarie 7, 2010 at 5:39 pm (Scurt si la... subiect!)

Asta e perioada aia din an cand n-am eu chef sa scriu nimic. Urmatoarea perioada e prin august asa… Si imi cer scuze.

Ce mai e nou prin B? M-am apucat eu de sala (finally!!!) si re-apucat de condus (lol), numai bine ca inceput iar sa ninga. Si ninge serios, frate, nu gluma! Proiectul cu PWC o sa fie pus sub discutie saptamana viitoare, intre timp astept sa se inghesuie lumea cu oferte de munca, lol, si ii ajut si eu aplicand. Plus prezentarea la licenta si GMC la care lucrez cu spor:P. Acuma, gata despre mine, v-a ajuns:P Miss a lot of people these days:)

Cel putin ma bucur ca am reusit sa ma vad cu vecina Dana si in alta parte decat la 68, 2 tv:) Si cu Irina, prima oara pe anul acesta:D (si am facut si prajitura si sala in aceeasi zi, alternativ:P). Ok, I’m bored, ma apuc sa-mi termin cartea (John Grisham – Maestrul)… Cred ca genul asta de activitate este denumita in engleza „procrastinating”… si la o lectura pe wikipedia suna ff naspa:))

*
Ceva amuzant… n-am… interesant, nici atat… am trimis bancuri pe mess:)

V-am pupat,
Eof(b)

PS: Cine merge cu mine la un suc de Valentine’s Day?:) Ca de Dragobete ies cu Jan si cu Niels :)))

Lasă un răspuns

