Amintiri din epoca de aur:))

Ianuarie 12, 2010 at 7:38 pm (Scurt si la... subiect!)

Mai precis cele legate de lipsa de electricitate (s-a intamplat a 2a oara de cand m-am intors din dk). Aseara l-am ratat pe Badea (de la 10:30 pana pe la vreo 1:30 cand m-am trezit sa inchid aparatele electrice care se manifestau prin camera) si astazi de pe la 1 30 pana la 3 si ceva… nu se poate asa ceva. Si nici la Electrica n-ai cum sa suni, la ce? Sa-ti zica ca e o probl si ca o vor rezolva?:) Asta stim:) Sper totusi sa nu se mai intample, noroc ca am pus la incarcat diverse, sa am ce face totusi:)
A mai avut careva probl de astea sau au fost numai la noi in sectorul 6? Chiar sunt curioasa….
*
Anyway, ca sa mai fac o mentiune, ca tot mi-am adus aminte. Din cate s-a observat, blogul meu nu prea contine insemnari politice si nici nu va contine in viitorul apropiat. Il lasam asa personal, ca e al meu:). Asta nu inseamna ca nu sunt interesata, sau ca nu stiu chiar nimic. M-am rezervat insa a face politica pe blogul lui Arte, asa ca ma gasiti acolo la comentatori:)).
Si nu mai comentati atata ca nu tin blogul meu la status, m-am pus in cap de lista pe blogroll-ul lui:)) Tocmai cu acest scop!:)) Sa ma puteti gasi usor, iar intre timp va mai documentati de ce se misca prin tara.
Ca doar nu era sa prestez consultanta blogaristica pe degeaba:P

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

