Diverse

Ianuarie 10, 2010 at 4:20 pm (Scurt si la... subiect!)

Ceva tare tare:
victorelu: tuuu
victorelu: de la revelion am baut doar apa plata si suc de mere
victorelu: si 2 vinuri fierte e drept

Deci apa plata si suc de mere, da?:))  Si va rog, nu-mi incredintati secrete de astea importante, ca avand blog, involuntar va stric reputatia:)))
*
M-am uitat aseara la mirifica-mirobolanta-nemaivazuta saga Twilight (acum e randul lui Roxy sa se uite la Harry Potter, eu mi-am facut datoria!:P). Primul film (2008) a fost chiar fain, mi-a placut mai mult decat Avatar de exemplu. In schimb al doilea (2009), atat de asteptat de toata lumea (in afara de mine, ca eu le ratez in general), a fost… rapita, pinguini etc… 88 min din film (mi-am si notat) nu se intampla nimic, dar nimic! Urmatoarele 20 min se intampla ceva, destul de mult… dupa care ultimele 5-10 min iar nu se intampla nimic. Si filmul se termina brusc, atat de brusc incat m-am gandit ca fisierul pe care il vedeam eu online a fost prost uploadat! Surpriza, a fost chiar f bine uploadat, potrivit imdb.com: „She gasps. The screen fades to black.”
Naspa…
*
S-au reintors cautarile de propozitii cu „sa dezlegat”. Si le uram copiilor si mai ales parintilor care i-au educat multa… *parental consent blog*!
*
Zdob si Zdub au niste versuri foarte, dar foarte tembele:)))) Pe de alta parte, Damian Rice – 9 Crimes e foarte frumoasa:)

V-am pupat,
Eof(b)

1 comentariu

  1. Amurg « Propozitii… aparent cu sens… said,

    […] story short, ziceam aici despre impresia pe care mi-au facut-o primele 2 ecranizari ale sagai. Ruleaza acum (cel putin pe […]

Lasă un răspuns

