NexusOne – Love at first sight

Ianuarie 6, 2010 at 1:45 am (Scurt si la... subiect!)

Am zis acum putin timp ca Iphone rules. Am zis asta desi eram relativ nemultumita de multe chestii legate de el. Pe primul loc aflandu’se camera photo – doar un pic mai puternica decat cea a N6230i (da, o sa ajunga o relicva si eu tot o sa-l iubesc, de-ar face desteptii astia de la Nokia un telefon identic, dar upgradat…). Pe restul locurilor, caracteristicile cu probleme sunt sintetizate aici, lol.

Cautand stiri economice pe ZF am gasit noua minune Google, Nexus One (tare imi e ca Microsoft o sa se cam duca pe lunca, dat fiind faptul ca au ramas in urma la prea multe chestii). Am gasit si un review in engleza (la mama lui), aici. Pretul e clar mai mic, in Europa va fi distribuit de Vodafone (yupiiiiii !!), acum sa vedem cam cat de bun e… As astepta totusi si niste user-review-uri… de departe arata insa bine!

V-am pupat,
Eof(b)

PS: „Sorry, the Nexus One phone is not available in your country.”  Inca:)

Lasă un răspuns

