24 feb

Ianuarie 6, 2010 at 4:11 pm (Scurt si la... subiect!)

Nu e numai Dragobetele, e si ziua cand ASB-ul s-a gandit ca tot n-am ce face si ca ar fi bine sa vin in DK sa-mi sustin teza.
Pentru cine nu s-a prins, statusul de pe Facebook e relativ ironic… Adica fata de ceea ce imi zisese Jan (and I quote: „1st week of February at the most”), e cam mult… pica miercuri, as putea sa iau un Malev marti si sa ma intorc sambata sau duminica. Ideea de a-mi inscrie teza in august a fost cu scopul de a termina in ianuarie, nu in martie!! (asa puteam sa ma inscriu si la 1 octombrie, ca tot drq ala vad ca e)
Am neeervi!!!!! Si nu vad aici decat 2 avantaje: bilet de avion mai ieftin si timp sa o tocesc…. irelevante amandoua, pentru ca biletele sunt oricum ieftine in perioada asta, iar teza am scris’o eu, cuvant cu cuvant, slabe sanse sa-mi ia mai mult de 3 zile sa o invatz…

*zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen*

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

