Bradulet, bradut, bradut…

Decembrie 22, 2009 at 9:14 pm (Scurt si la... subiect!)

Ninge peste tine.
Haide, haide-n casa mea
Unde-i cald si bine!

Si uite ca a venit:)
M-am gandit acum ca in prag de Sarbatori sa urez tuturor toata fericirea din lume, cu speranta ca o sa-mi ramana si mie un strop:)
Si sa ne citim sanatosi si la anul!
Iar anul care o sa vina mi-l doresc ≥ cu anul care se pregateste sa treaca in amintire. Doamne, ajuta!

V-am pupat,
Eof(b)

PS: Am gasit citatul din Zorbas care imi placea mie atat de mult:) Evident, a trebuit sa recitesc cartea pentru asta:) Tipic, nu?:)

3 comentarii

  1. logical said,

    pune-ma femeie in blogroll, ca asa e frumos, sa intorci favoarea nu ? 😀

    ma bucur ca ti-ai recapatat posturile, era o pierdere psihologica importanta (pentru tine :D)… ce rau sunt…

    Craciun Fericit !

    • sidryane said,

      Am reparat, gata:)
      Mai am lume de pus in blogroll, dar nu am timp acum sa ma ocup cum trebuie.

      Cat despre insemnarile vechi, hai ca si tu ai multe comentarii la ele:) Din cand in cand mai recitesc, si e chiar fun:) Si, da, insemnarile au valoare sentimentala, in general pasunile mele nu tin atat de mult:)

  2. Jon said,

    Mersi la fel și sărbători fericite și ție :).

Lasă un răspuns

