……

Decembrie 18, 2009 at 12:27 am (Scurt si la... subiect!)

Deci teoretic am terminat. Practic trebuie sa o invatz pana la ultima virgula:D Maine dau un mail sa verific daca a ajuns… desi nu e cazul, ca dhl sunt oameni seriosi, cica:))

Oricum, m-am trezit brusc cu nimic de facut:)) Si dupa ce am intrat in panica, mi-am adus aminte ca am o gramada de carti de citit si calculatorul plin de filme:))

Si pentru fanii mei adevarati, o sa mai tin blogul lui Arte la status pana la sfarsitul saptamanii acesteia. Oricum se poate intra de acolo aici si invers… Si inca mai lucrez la blog… adaugam categorii, facem frumos:)

Gata, ca ai a fost o zi lunga… du-te pune coperti, du-te in alta parte ca nu aveau masina de prin coperti, mergi acasa, fa pachet, go la dhl, preda pachet, du-te acasa, fa curat (dupa 3 nopti in care n-am dormit, era dezastru in camera:P), baie (2 ore!!!!:D)

Si acuma sustinem fratior in sesiune si facem filtru de spam pe weblog ca imi plange casuta de mail de la atatea notificari aiurea…

V-am pupat,

Eof(b)

Lasă un răspuns

