Si mie imi plac oamenii care se pricep la orice…

Decembrie 16, 2009 at 12:19 pm (Scurt si la... subiect!)

Vazand ca tehnica „da-le mailuri pana rezolva” functioneaza in cazul noii echipe weblog, eu ma tin de treaba si le trimit zilnic notificari cum ca imi lipsesc insemnari din blog. Multe. 3 ani. Cati ani? 3 in plm!!!! (sidryane, treci acasa, maine sa vii cu parintii!:P).

Pe cand scriam eu ca o floricica cu migrene la teza se aude un zgomot infundat de explozie (a.k.a. am primit mail):

Adrian Ciausu, Dec 16 11:59 (EET):

Buna ziua,

Problema dvs. este in curs de rezolvare.
Pentru a regasi widgeturi te rog sa intri in sistemul de administrare a blogului tau, la „Aspect”, „Widgeturi”.
Pentru a insera imagine in articol, mergeti in articolul in care doriti sa introduceti imaginea si dati click pe icon-ul de „adaugare imagine”. Daca doriti sa incarcati poze din calculatorul dvs., dati click pe „Incarca fisiere multimedia in albume” si veti fi directionata catre albumele dvs. din profilul de pe WeBlog. Aici, alegeti albumul in care doriti sa incarcati poze si selectati din calculatorul dvs. imaginile dorite. Putetti selecta mai multe imagini in acelasi timp apasand tasta „ctrl”. Dupa ce ati incarcat poza/pozele, reveniti in tab-ul de editare a articolului, dati click pe „Reincarca pagina”, dupa care dati click pe „Afisati”. Acum alegeti un titlu, o descriere pentru poza si apasati butonul „Introduceti in articol”.
Acum poza dvs. este inserata in articol. Daca mai aveti nelamuriri va rugam sa ne scrieti.

O zi buna!
Ana, weblog.ro

Nenea (sau tanti, ca vad ca acolo e cu personalitati multiple), io n-am zis asta !!! Mersi totusi pentru sfatul de care nu aveam nevoie.Iar in headerul mailului scrie si ca problema e rezolvata. Na, or trebui sa-si faca oamenii planul la probleme rezolvate.
I-am dat reply:)) Acum sa vedem!:))

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

