Casa noua:)

Decembrie 12, 2009 at 8:52 pm (Scurt si la... subiect!)

Pana la urma am ajuns la concluzia ca mai bine transfer ce e de transferat pe aici si gata. O sa incerc sa recuperez si restul posturilor si totul o sa fie (sper) bine. Imi pare totusi rau ca noua echipa weblog nu a pastrat formatul vechi si bun! Libertate totala, ce sa mai… aici nu misti in front, Doamne fere’ sa poti modifica ceva:).

Acuma sa trecem la vestile bune:)
Vestea buna nr 1:
Suntem cu un pas mai aproape de Siberia (vorba lui Arte*: „Stai ca nu am inteles, in Siberia merg cei care castiga sau cei care pierd?:))”), am terminat pe locul 1 in grupe (zici ca vorbesc de campionatul mondial de fotbal:P) si suntem decisi sa ducem S.Int la nivel mondial:)
Vestea buna nr 2:
La concursul Case-Study am participat cu echipa YVision (eu, Rares, Riny si Irina la galerie) pentru cazul propus de PwC. Si am iesit pe locul 1. Si se pare ca ideea noastra va fi implementata cu noi cu tot:). Si eu sunt happy, happy:). Si se confirma inca o data utilitatea studiilor pe afara. Pentru ca noua inca ne lipsesc profesorii care sa aprecieze si altceva decat vorba lunga. Si v-am mai zis ca am castigat?:D

Gata, ne-am laudat destul, acuma hai la scris ca copertile le am:))

A, era sa uit… Am convertit la blogging pe cineva*. Il gasiti aici. Scrie bine… nu… scrie extraordinar de bine!:) Si nu sunt subiectiva cand zic asta:). Nu criticati prea tare modul in care arata tema si cum e organizata, ca eu ma ocup de look;). Si e destul de greu sa fac si sa fie bine, si cum vrea autorul. CSS si HTML sunt necunoscute cu N mare de tipar. Dar incerc, incet incet. Si dupa ce termin cu blogul ala, o sa ma apuc si de al meu:). Am schimbat tema sa fie mai blanda pentru ochi… inca nu sunt complet decisa la varianta finala, vedem.

V-am pupat,
Eof(b)

11 comentarii

  1. Rux said,

    Hmm, I like what I read but please enlighten me… cum e cu implementatu si PWC -u? I’m dying to hear 🙂

  2. A said,

    Welcom !

  3. A said,

    Rugăminte: dacă tot te ocupi de felul în care arată blogul omului, pune şi tu un fond prietenos pentru ochiul cititorului. Să scrii cu alb sau gri sau bleu pe negru o fi şic, – adică să publici, că de scris scrii firesc, în editor, pe fond alb – dar pentru ăla care citeşte e o nenorocire.

    Punctul doi: propriul tău blog şi ce formă îi dai. Du-te în pagina Appearance, la Themes şi vezi că undeva în dreapta, pe la jumătatea ecranului ai un link Feature filters. Acolo cînd vei apăsa, un mare ecran cu opţiuni vei accesa (sic!)

    Îţi poţi alege şabloane cu două coloane cum era pe weblog, sau cu cîte coloane vrei, cu header pe care să-l modifici sau nu, etc.

    Iarăşi o rugăminte la culoare: fă-o cît mai prietenoasă pentru vizitatori, pentru că tu cînd scrii oricum scrii în editor. Dar cine citeşte stă cu combinaţia asta de gri asfalt şi albastru petrol sub ochi pe tot parcursul lecturii. Şi viaţa e destul de gri în sine 🙂

    Cheer it up! – vorba neamţului

    • sidryane said,

      Tema de pe blogul lui Arte arata EXACT cum a vrut Arte. Bine, ca varianta pe care mi-a desenat-o el era mult mai inchisa si mai gri:) Face parte din mesajul blogului.
      Din pacate worpress nu permite modificarea css a temei (adica sa ai tema x si sa-i pui tu culoare roz la font) decat daca platesti:)

      Iar tema mea e inca in teste, insa in ultima perioada am stat cam mult cu laptopul in fatza si deja nu mai suport negru pe alb… plus ca variantele de la wordpress mi se par ff slabe… tema mea veche avea coloana pe stanga, asta de aici (cu acelasi hearder) are coloana pe dreapta… and it’s not the same!:)))

  4. A said,

    OK, pe prietenul tău lasă-l depresiv cum îşi doreşte şi cu cel puţin un cititor mai puţin 🙂

    Păi găseşti unde ţi-am spus şi opţiunea Two columns cu Left sidebar !!!

    Îţi da să alegi dintre 12 teme

  5. A said,

    Fleur De Lys, Tarski, Fauna, Vermilion Christmas, White as Milk, Thirteen, Sandbox 1.1, Sandbox 0.6.1, Sandbox 1.6.1, Benevolence, Solipsus, Supposedly Clean

    • A said,

      Mă rog, Supposedly Clean îşi merită numele, că de fapt are sidebar pe dreapta şi apare în lista celor cu sidebar pe stînga 🙂

    • sidryane said,

      Dap… le stiu…
      Cea mai mare sansa o are Fleur De Lys… e cam singura care imi place din categoria asta. Termin licenta si ma ocup eu si de blog:)
      Ms frumos de sfat:)
      Btw, un link la blog nu lasi si tu?:)

  6. Lavinia said,

    Nebunilor! I-ati ametit pe aia de la PWC! Bravo! Nici nu ma asteptam la altceva din partea voastra. Si inca un toast pentru Siberia: Na zdorovje! hehe

  7. A said,

    Deocamdata n-am blog. Adica sint in greva.

Lasă un răspuns

