WordPress sucks

Decembrie 7, 2009 at 5:55 pm (Scurt si la... subiect!)

Dar pana nu o sa mearga minunea de weblog, n-am ce face…Si asa aveam de gand sa-l mut aici, asa ca ne obisnuim si cu editorul asta ciudat:). Sunt inca destul de curioasa, cam cate mailuri zilnice trebuie sa le trimit alora ca sa-mi repare blogul?
Si ca si cum n-ar fi fost de ajuns, nu prea se mai gaseste pe nicaieri Jacobs Cappuccino cu Milka… iar cei de la Kraft n-au nici un numar de telefon pe nicaieri (am verificat) asa ca nu pot sa sun sa intreb:))

Ce sa mai zic?… Pun cu liniutze ca sa mai stie si lumea ce e cu mine:

– ca e bine acasa, ca trebuie sa dau bataie cu teza, ca am o gramada de lucruri de facut,
– ca am fost sambata si am vazut luminitele (jur, le fac astia din ce in ce mai mici si mai rare in fiecare an),
– am mancat fitzosici de 1 Decembrie, cu vinul fiert aferent in Moghioros (asta dupa ce anterior am fost in City Mall aiurea, ca tineam minte din amintiri din copilarie ca erau pe acolo – btw, City Mall asta e un fel de Viby Centret, pentru cine nu stia:)) )
– am in plan sa ajung si in noul Cotroceni Mall, sa ma uit la hainutze. Pe aceasta cale rog pe Iulia sa nu ma uite, stie ea de ce;)
– m-am tuns (cica) si vopsit (iar, cica)… acum astept cu drag sa se ia culoarea (nu e cea obisnuita si nu-mi place cum a iesit)
– mi-e dor de lumea din Aarhus, nici nu-i mai mentionez pe cei pe care nu i-am mai vazut din vara… (de Roxy nu mi-e asa dor:D……….. HO, CA GLUMEAM!!!!!!)
– abia astept sa vina lumea acasa sa ma duca si pe mine la piscina, ca eu nu’s in stare singura (aviz Cosmin)
– din cate am inteles o sa vina si Malene in Ro asa ca rog pe Alex si Iulia sa ma anunte si pe mine sa ma plimb cu ei:D
– sa stiti ca si in B a inceput sa fie frig… bleah!
– covrigi brasoveni cu susan
– Excalibur. Nu am fost foarte impresionata, cartofii erau cam reci, puiul cam uscat (ma refer la cel din farfuria mea, ca macarea de pe tavi era in general buna), nu inteleg de ce trebuie sa manance lumea fara tacamuri… Orgasmul Domnitei era cam alb, de unde si dilema ca ar fi fost al domnitei…
– Iphone rulz. Nu mi-am luat inca.
– Alfred Hitchcock presents

… si cam atata:) Mai scriu cand imi amintesc:)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

