Errare humanum est,

Octombrie 29, 2009 at 2:38 pm (Diverse) ()

 

….  sed perseverare diabolicum !
Cum sa ajunga astia sa faca Saw 6????? Cat se mai poate prelungi filmul ala???
*
Velkommen til Danmark!
In general sunt f atenta cu lucrurile mele, in special cand nu sunt in tara (cand sunt in tara sunt in stare sa-mi fac 2 buletine in decurs de o luna…)…
Aseara in schimb, poate si pentru ca ma grabeam sa ajung acasa si sa dorm, nu am observat ca tel cu nr de Ro mi-a alunecat pe bancheta autobuzului… si m-am trezit la 2 noaptea ca nu il am… si daca il sunam, suna, deci nici o sansa sa mi-l furat cineva de tot (acuma fie vorba intre noi, au arabii de aici niste mobile de stai in fund… Nokia 6230i nici nu cred ca se mai gaseste prin magazine, al meu are insa valoare sentimentala… mai ales numarul de telefon:)..).
Sun azi dimineata la un nr de tel de pe site-ul midtraffic, o tanti de acolo imi da numarul de la Lost&Found – 72409909 (tanti 2 de acolo nu prea stie engl., dar ne-am descurcat noi…), sun si surpriza, telefonul era acolo, ma astepta sa vin sa-l iau… si l-am luat:D, chiar daca era in zona 3, la mama drq pe dupa stradute si fabrici, iar afara e vreme tipic daneza, adica naspa:). F simpatic a fost nenea sofer de autobuz care m-a dus de la autobaza pana la statia lui 15 (pe principiul "urca, papusa!" – pentru cunoscatori:P).
*
Si acum sa ma laud ca am invatzat sa inot pe spate (pe bune, stau ca marmotzica si dau din maini si din picioruse – coada nu am – si nu ma scufund!:D). Mai am 2 sapt sa pot inota si pe burta cum trebuie, si eventual sa-mi fac curaj sa sar in piscina (trambulina o lasam pentru episodul urmator).
*
Gata, scriem acuma:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

